jamiethefearv2 Geplaatst Juli 18, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/12 Status: Offline Actief: Juli 19, 2012 Delen Geplaatst Juli 18, 2012 (bewerkt) lees onder voor de oplossing Juli 18, 2012 bewerkt door jamiethefearv2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2
jamiethefearv2 Geplaatst Juli 18, 2012 Bijdragen: 2 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/12 Status: Offline Actief: Juli 19, 2012 Delen Geplaatst Juli 18, 2012 mensen ik had precies het zelfde probleem maar ik heb het ten eindenlijk opgelost wat het nou was de update van de ps3 zal en of niet goed hebben gedownload dus wat ik nou heb gedaan is download ps3 update 4.20 en zet het op je usb enz dan update je het op je ps3 dan wnnr die klaar is vraagt hij weer voor die update van 4.21 waar de fout was maar nu als je het weer zal doen doet hij het wel ik heb het gewoon opnieuw geupdate met eerst 4.20 dan weer 4.21 heeft zoon zijn gedult nodig maar nu heb ik hellemaal geen last meer van die uit flikkerende problemen met mw2 en speel nu eindenlijk mw2 online btw ik denk dat het aan de update 4.20 lag en niet aan de 4.21 anders had hij het wel gedaan btw als je het nog niet snap mijn psn naam is jamiethefearv2 ik hoop jullie hiermee geholpen tehebben 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2
TxZ_LeGenD Geplaatst Augustus 20, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/12 Status: Offline Actief: Augustus 24, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 20, 2012 Dit is bij mij ook, maar ik doe dan gewoon ff me ps3 uit of ga fifa spelen en probeer na een wedstrijd of morgen ofzo weer en dan doetie het maar hij doet het altijd gewoon normaal als ik zonder patchblocker speel maar als ik die aanzet is het weer zo ver .... echt iritant geldverspilling ofzo maar ik kan ander elk spel spelen.... alleen mw2 doet zo dom als ik alles opnieuw doe update werkt niet jailbreaken ook niet allemaal voor niks nieuwe disc halen ook niet dus gewoon wachten tot nieuwe update komt denk dat et aan ps3 servers licht enzo.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Augustus 20, 2012 Delen Geplaatst Augustus 20, 2012 Volgens mij had ik ergens gelezen dat het hij een onzichtbare foutmelding weergeeft en dat je dan word teruggestuurd naar het hoofdmenu, de oorzaak was nog niet duidelijk en ook nog geen oplossing dus idd nog ff wachten op een update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.