audiobommel Geplaatst December 24, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/02/07 Status: Offline Actief: December 24, 2011 Delen Geplaatst December 24, 2011 beste mensen,Ik heb een ipod en een windows comp.Destijds heb ik op de ipod muziek via itunes en een macbook erop gezet.Nu heb ik imesh lerenkennen en wil de muziek daarrvan op de ipod zetten, echter hij herkent de ipod niet.Ik heb de ipod diverse keren gereset (knopje boven aan en uit en paar seconden drukken op menu en centrale knop) apple logo komt tevoorschijn echter imesh ziet hem nog steeds niet.Als ik hem via itunes reset, dan heeft de ipod weer contact met itunes en dat wil ik niet.ipod is model A1320wie kan de oplossing bedenkendank en fijne dagengroetPeter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Glenneke1996 Geplaatst December 24, 2011 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 24, 2011 De iPod heeft Macsoftware omdat hij met een Mac gesynchroniseerd is als je hem wil laten werken op een Windows dan zal je hem wel moeten resetten. Tenzij er speciale software is die het probleem oplost.Sent from my Samsung Galaxy Gio using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
Simosola Geplaatst Januari 17, 2012 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/16/12 Status: Offline Actief: Januari 31, 2012 Delen Geplaatst Januari 17, 2012 Je moet proberen winamp. http://www.winamp.com/ Met het programma kunt u uw iPod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.