vanhalst geert Geplaatst Augustus 4, 2006 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/20/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 4, 2006 hallo ik gebruik subsync om mijn ondertitels te kontroleren deze staan meestal wel goe ,maar mijn vraag is de volgende, bij sommige films staan er haakjes( <i> tekst<i> ) voor sommige ondertitels deze haal ik er altijd uit maar nu heb ik film(end of the spear) en deze staat vol met deze haakjes zodat ik zeer veel tijd nodig zou hebben om deze allen te verwijderen,weet iemand als ik deze laat staan ,of deze ook op de film zullen gebrand zijn, of kan je deze op een simpele manier verwijderen , ik doe dit als er maar paar zijn zin per zin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie