inkies7 Geplaatst Augustus 2, 2006 Bijdragen: 150 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 2, 2006 oke bedankt heb nog een vraag ik ga dus volgende week naar me vader en broer en hij heeft playstation ik wil er sims 2 voor maar waar kan ik die downloaden? die ook werkt oja waar moet ik die op branden groetjes ingrid Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 150
yvon Geplaatst Augustus 2, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 2, 2006 Hoi.. IK neem aan dat het om een playstation 2 gaat, Zo ja neem ik aan dat hij is omgebouwd? Dan moet dat op een dvd maaaaaaaarrr Ik weet niet met welke chip hij is omgebouwd. Sommige paystations werken niet met alle merken dvd dus dvd- of dvd+ of dvd rw. Dat moet je zelf uit zoeken om iets dan te branden op een dvd en dan kijken of hij het daar ook op doet En wat bertreft de sims 2 DUKEN gaf je een site en daar zit hij ook tussen... kijk maar een goed.. Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
inkies7 Geplaatst Augustus 3, 2006 Bijdragen: 150 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 3, 2006 ja ik weet het maaarrrr kan het niet op cd-rw Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 150
yvon Geplaatst Augustus 3, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Augustus 3, 2006 Hoi. maaarrrrrrrr vond het wel een goeie van je ;D ;D ;D maar goed om op je vraag terug te komen. Nee playstation 2 neemt alleen dvd aan en geen cd helaas. kun je het niet op een dvd-rw doen om te kijken is het niks haal je het er gewoon af.. yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
inkies7 Geplaatst Augustus 4, 2006 Bijdragen: 150 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 4, 2006 srry kan niej hij is niet omgebouwd dus ga het kopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 150
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie