Gast Rembaak Geplaatst Juni 18, 2005 Delen Geplaatst Juni 18, 2005 Hallo, Ik ben een leek op het gebied van downloaden en nu heb ik sin sity ge-download. Het probleem voor mij is nu dat er 6 VOB files, 2 BOP bestanden en 2 IFO bestanden staan. Ik heb echter geen idee wat ik nu moet doen. Kan iemand mij op weg helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juni 18, 2005 Delen Geplaatst Juni 18, 2005 Wil je je film op je pc kijken of wil je hem op een dvdspeler afspelen (en dus eerst branden)? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Rembaak Geplaatst Juni 18, 2005 Delen Geplaatst Juni 18, 2005 Bedankt voor je reactie, Ik wil hem graag branden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Rembaak Geplaatst Juni 21, 2005 Delen Geplaatst Juni 21, 2005 Is er eventueel nog iemand met een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Rembaak Geplaatst Juni 22, 2005 Delen Geplaatst Juni 22, 2005 Bedankt sebasjuh2, ik ga het proberen. :cheer: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 http://dutchtuts.nl/tutorials.php?subaction=showfull&id=1112013722&archive=&start_from=&ucat=13&category=13 hier staat wel een handige tutorial met plaatjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.