Dwayne Johnson. Geplaatst December 11, 2011 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 11, 2011 Vorige week maandag op werk per ongeluk op een nat voorwerp neergelegd toen stond me hele scherm opeens gedraaid ( Automatisch draaien dus ) ik mobiel aan/uit en hij deed het weer, ik kom thuis en me standbye, aan/uit knop stopte er dus mee ( De mobiel viel vaak maar die dag geen enkele keer ), daarop volgende dag deed die het afentoe nadat ik ermee had lopen rotzooien, daarna deed die het niet meer maar daarmee kon ik wel leven(!). Dus vanmiddag als ik een whatsapp kreeg hoorde ik steeds het nummer Fade into Darkness, terwijl deze niet stond ingesteld ik verandere dus me melding om te kijken of het toen stopte maar na 10 minuten nog niet, dus ik dacht Hey, opnieuw opstarten dan maar O0 Niet dus, sinds dat moment gaat de mobiel niet meer aan, batterij is er denk ik wel 6 uur uit geweest, maar het rare is als ik de mobiel onder lading doe met de batterij staat er 100% dus me batterij werkt neem ik aan. is het nu een kwestie van bob de bouwer spelen met het knopje of er gewoon mee naar de dichtstbijzijnde Phonehouse gaan en hem laten reparen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 13, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 13, 2011 Leg je phone eens een dagje op de verwarming. (wel batterij los) hiermee zal eventuele condens in dat ding drogen waardoor de kans op sluiting minder groot is. Misschien dat hij het daarna weer naar wens doet. Zou goed kunnen namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Robin Geplaatst December 13, 2011 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 13, 2011 In een pak rijst gooien voor een week wilt ook helpen (adsorbeert het vocht) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Dwayne Johnson. Geplaatst December 27, 2011 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst December 27, 2011 Heb hem dus naar The Phone House gebracht een paar weken terug, eind conclusie hij kan niet gemaakt worden?Terwijl ik mailjes ontving met dat het onderdeel wat defect was besteld moest worden en vrijdag kreeg ik een mail dat ik de prijsopgave kon aanvragen bij de winkel waarbij ik de mobiel had ingeleverd en daar vertellen ze mij dat die overleden is.Maar zal het nu nog nut hebben om mijn mobiel in de rijst te leggen of een dag op de verwarming?Heb hem namelijk teruggevraagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Erwin. Geplaatst December 27, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst December 27, 2011 Ik geef je weinig kans maar proberen kun je het altijd. Vaak wanneer er vochtschade is gaat dat oxideren en tast het de banen van je print aan hier kun je niets meer aan doen. Je kan nog proberen om het toestel zelf open te maken en de witte schimmel plekken die je ziet met een wattestaafje en pure alcohol schoon te maken. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Dwayne Johnson. Geplaatst December 27, 2011 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst December 27, 2011 Ik geef je weinig kans maar proberen kun je het altijd. Vaak wanneer er vochtschade is gaat dat oxideren en tast het de banen van je print aan hier kun je niets meer aan doen. Je kan nog proberen om het toestel zelf open te maken en de witte schimmel plekken die je ziet met een wattestaafje en pure alcohol schoon te maken.Sent from my GT-I9100 using TapatalkHmmmm kan het proberen maar ik vind het zo apart dat ik mailtjes ontvang met dat een bepaald onderdeel kapot is en dat dan vervangen kan worden, maar het enigste wat ik ontving van de reparatie dienst van TPH is dit : Beste klant,Tijdens de diagnose van uw toestel (Samsung I9000, iRMAPHON9480711) door ons repair center blijkt dat het defect aan uw toestel niet gedekt is door de fabrieksgarantie. Daarom is een prijsopgave gemaakt.Betekent het dan dat hun hem niet kunnen maken?Want als dat zo is kan ik hem net zo goed gaan verzekeren en ermee naar de KPN winkel gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Erwin. Geplaatst December 27, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst December 27, 2011 Zpiets gebeurd bij ons ook wel eens hoor, een toestel komt met klacht binnen display werkt niet wij gaan dan een lcd bestellen. Vervolgens blijkt dat bij het open maken van het toestel er vochtschade in zit. Dat is jammer maar kun je niets aan doen. Bij vochtsporen kun je het betreffende onderdeel nog vervangen tegen kosten bij vochtschade is je print defect door vocht, vervangen hiervan is net zo duur als nieuw toestel en wordt die afgekeurd (beyond economy repair) oftewel reparatie kosten duurder dan nieuw toestel. Nu nog verzekeren bij kpn gaat niet meer jan geloof ik maar tot een maand na aankoop en de winkel zal dan het toestel werkend willen zien. Wat je wel nog kan proberen is je inboedel verzekering bellen en zeggen dat je broertje ofsow een glas water over heeft laten vallen, mijn ervaring is dat het heel vaak deels vergoed wordt tenzij je al voor honderden euro,s geclaimed heb. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Dwayne Johnson. Geplaatst December 27, 2011 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst December 27, 2011 Zpiets gebeurd bij ons ook wel eens hoor, een toestel komt met klacht binnen display werkt niet wij gaan dan een lcd bestellen. Vervolgens blijkt dat bij het open maken van het toestel er vochtschade in zit. Dat is jammer maar kun je niets aan doen. Bij vochtsporen kun je het betreffende onderdeel nog vervangen tegen kosten bij vochtschade is je print defect door vocht, vervangen hiervan is net zo duur als nieuw toestel en wordt die afgekeurd (beyond economy repair) oftewel reparatie kosten duurder dan nieuw toestel. Nu nog verzekeren bij kpn gaat niet meer jan geloof ik maar tot een maand na aankoop en de winkel zal dan het toestel werkend willen zien. Wat je wel nog kan proberen is je inboedel verzekering bellen en zeggen dat je broertje ofsow een glas water over heeft laten vallen, mijn ervaring is dat het heel vaak deels vergoed wordt tenzij je al voor honderden euro,s geclaimed heb.Sent from my GT-I9100 using TapatalkNaja ik had ook aangegeven dat ik hem op mijn werk op een bonnetje had neergelegd wat op dat moment droog was, maar de koks hadden net schoongemaakt dus ik denk dat het water gewoon in het bonnetje is gegaan en in mijn mobiel.Maar het punt was juist dat die eerst nog werkte het enigste wat ik had was dat mijn scherm spontaan op automatisch draaien stond.Daarna werkte me stand-bye knop niet meer, maar die was dus blijkbaar kapot en werkte later ook amper kon ook alleen me mobiel ermee uitzetten meer niet, en toen later ging me software opeens raar doen en toen ik hem aan en uit wou zetten stopte die ermee.Dus ik heb het gevoel dat het eigenlijk het stand-bye knopje is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Dwayne Johnson. Geplaatst December 28, 2011 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst December 28, 2011 Fototijd!http://imageshack.us/photo/my-images/43/3961204.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/10/39612042.jpg/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Erwin. Geplaatst December 28, 2011 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst December 28, 2011 op de 1e foto zie je idd duidelijk vochtschade, die witte "schimmel" is vocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
marcelvn Geplaatst December 28, 2011 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 28, 2011 er zitten haren in tevens zijn die foto's gemaakt door amateurs! niet eens een fatsoenlijke macrofunctie op die camera. Zit er raar uit, dat vochtschade Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Dwayne Johnson. Geplaatst December 28, 2011 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst December 28, 2011 er zitten haren in tevens zijn die foto's gemaakt door amateurs! niet eens een fatsoenlijke macrofunctie op die camera. Zit er raar uit, dat vochtschade Haren vielen me geneens op XD,En naja vind het wel wat hebben dat een beetje water zoveel schade kan aanrichten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
marcelvn Geplaatst December 28, 2011 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 28, 2011 xD ik heb mijn vivaz pro al enkele keren in de was gehad en genoeg gebruikt in regen, ook al x keer in plassen gevallen maar werkt nog als nieuw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Dwayne Johnson. Geplaatst December 28, 2011 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst December 28, 2011 xD ik heb mijn vivaz pro al enkele keren in de was gehad en genoeg gebruikt in regen, ook al x keer in plassen gevallen maar werkt nog als nieuw Nouja ik had weleens dat als het miezerde en ik liep met me mobiel dat die gewoon traag reageerde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Savana Kalkman Geplaatst Januari 15, 2012 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/12 Status: Offline Actief: Januari 15, 2012 Delen Geplaatst Januari 15, 2012 heey ik had een vraag ik was me email aan het verwijderen en hij liep vast zo heeft hij een half uur gestaan toen heb ik de baterij er uit gehaald en nu doet hij het niet meer wat kan ik hier aan doen ik heb een galaxy s plusgroetjes savana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Marciej123 Geplaatst Januari 15, 2012 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 15, 2012 heey ik had een vraag ik was me email aan het verwijderen en hij liep vast zo heeft hij een half uur gestaan toen heb ik de baterij er uit gehaald en nu doet hij het niet meer wat kan ik hier aan doen ik heb een galaxy s plusgroetjes savanaGaarne een eigen topic maken. Alvast bedankt.GrtSent from my HTC Desire using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.