Dwayne Johnson. Geplaatst December 11, 2011 Bijdragen: 515 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/15/09 Status: Offline Actief: April 20, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 11, 2011 Nou ik weet niet zeker of ik goed zit maar anders verplaatst je het maar. Ik zoek dus een goedkoop tweepersoonsbed. Graag een bedrijf dat thuisbezorgd. Ikea wordt niks want dan moet ik eerst naar de ikea om het bed te bestellen Leenbakker is mij te duur ( Op dit moment dan ) En heb nu een goedkoop tweepersoonsbed voor 99,00 maar ik wil eerst weten of er goedkopere zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 515
Robin Geplaatst December 11, 2011 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst December 11, 2011 Oei, nog goedkoper dan 99 euro?! We slapen 2/3 van ons leven, en de meeste mensen willen bezuinigen op een bed. Sinds een jaar heb ik nu een boxspring voor een totaal prijs (boxspring, matras, overtrek, dekbed, bezorgdsten, etc.) voor 500 euro. Ik wil nooit meer terug naar een ikea bed, omdat dit gewoon zo ongelofelijk lekker ligt. Ik zou je aan raden om je door Totaalbed te laten te adviseren (google even anders), mocht dat buiten je budget liggen zou ik toch Ikea aanraden. Slaap is heel belangrijk, zo ook het bed waarop je slaapt. Veel mensen onderschatten dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 11, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 11, 2011 Ik kon hier geen goed onderbouwd antwoord op geven. Maar jij wel Robin nog een antwoord waar Request aan heeft ook. Topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Glenneke1996 Geplaatst December 18, 2011 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst December 18, 2011 Robin heeft groot gelijk, we slapen heel veel in ons leven en dus is een goed bed belangrijk.Rugklachten kunnen namelijk deels afkomstig zijn van een slecht bed en dat willen we natuurlijk niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.