rutiefrutie Geplaatst December 6, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 6, 2011 Beste iedereen, Gister heb ik mijn allereerste downloadje verricht. Ik heb mijn game pc verkocht omdat ik hier de laatste tijd weinig gebruik van maakte. Voor school heb ik een netbook aangeschaft, deze is klein en is snel met internetten en dergelijke. Alleen spellen is een beperking. Toch had ik na bijna 2 maanden weer eens zin om een spelletje te spelen. Zelf heb ik het spel Pro Cycling Manager 2008 een keer gekocht, alleen dit spel kan hij niet draaien. Daarom besloot ik gister om PCM 2005 te downloaden. (gewoon een 2011 database toevoegen en klaar is kees) Na wat uurtjes uitvogelen hoe ik moest downloaden en DeamonTools enzo heb ik het succesvol weten te instaleren en de databases vervangen. Alleen wanner ik nu het spel opstart krijg ik de volgende melding: 'Failed to initialize the 3d engine. Please check that your video and motherboard drivers are recent.' Ik heb dit even opgezocht op google en het blijkt dat dit komt omdat ik geen Hardware T&L op mijn videokaart heb, wat nodig is voor spellen met directX8.0. Ik las echter dat dit te verhelpen is met een Hardware T&L emulator. Deze heb ik gedownload: 3D-Analyzer-v2.36. Dacht ik dat ik eindelijk alles had en lekker kon gaan spelen.. Krijg ik, wanneer ik de emulator wil gebruiken, de volgende melding: 'Could not copy C:\ProgramFiles\Cyanide\PCM2006\ForceDLL.dll to C:\ProgramFiles\Cyanide\PCM2006\ForceDLL.dll' (Je moet een EXE of BAT bestand selecteren en vervolgens de emulator aanvinken die je nodig hebt: in mijn geval 'emulate HW TnL caps -denk ik-' en dan Run.) Het maakt niet uit welk EXE of BAT bestand ik kies, krijg steeds een soortgelijke melding alleen dan met bijvoorbeeld een andere locatie. Heeft iemand ervaring met zulke Emulators of weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt, Rutger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Farid. Geplaatst December 7, 2011 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst December 7, 2011 Welke netbook heb je gekocht? Een netbook is ook niet geschikt voor spellen, ongeacht of je emulators gebruikt. De Grafische kaart(Die er nauwlijks is) is gewoonweg niet sterk genoeg. Maar met alleemaal de info "netbook" kunnen we vrij weinig. Farid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
rutiefrutie Geplaatst December 8, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 8, 2011 Hee Farid, dank voor je snelle reactie. Ik weet dat een netbook niet geschikt is om te gamen. Daarvoor heb ik hem ook niet gekocht, in tegendeel, om juist minder te gamen. Alleen uit verveling wou ik dat weer eens een keertje doen. Mijn netbook is een Packard Bell DOT SE/W-785NL Met een Intel Graphics Media Accelerator 3150 Video-kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.