Gast Michielvsb Geplaatst Augustus 2, 2006 Delen Geplaatst Augustus 2, 2006 Hey allemaal! Ik ben nu Sims 2 aan het downloaden, en ik zit al aan 98%. (Bittorrent). De snelheid ligt bijzonder traag, hij geeft nog 10uur, terwijl hij nog maar 30mb moet downloaden. De snelheid ligt tussen 0,3 en 5kb/s. Wij hebben een abbonemen bij Belgacom (België). De snelheid moet normaal tussen de 50kb en 100kb zitten. Dit hangt natuurlijk af van het aantal seeds, maar daar download ik vaak ook maar 0,... van. Momenteel is er 1 seeder, en in totaal 8 peers. Heeft iemand tips om dit te versnellen? (Voor alle duidelijkheid, geen firewall opstaan!) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rick1324117102 Geplaatst Augustus 2, 2006 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Augustus 2, 2006 Hellaas gaat het versnellen van downloaden via Bittorent niet. Je zei het zelf ook al dat dat geheel afhankelijk is van de seeders. En dat jij 8 peers hebt betekent dit nog niet dat ze ook allemaal het stukje hebben die jij graag wilt... Wil je hogere snelheden, dan zul je het toch moetten proberen via de Nieuwsservers, of mIRC, er is gewoon niets aan te doen. Heb je deze lagere snelheden altijd?? Ookal zijn er bijv. 100 seeders?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Gast Michielvsb Geplaatst Augustus 2, 2006 Delen Geplaatst Augustus 2, 2006 Ik heb meestal wel een lage snelheid, maar bij deze torrent is het wel extreem laag. Het wilt niet zeggen dat ik 56 peers heb (zo gelijk gisteren wel het geval was) dat de snelheid hoog is, omdat ik altijd maar van 1 of 2 peers download. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Rick1324117102 Geplaatst Augustus 3, 2006 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Augustus 3, 2006 Hmmm, wel vreemd dat je altijd van maar 2 peers download want das toch wel vaag... Al geprobeerd met andere download programma's zoals uTorrent?? Of Azureus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Gast Michielvsb Geplaatst Augustus 10, 2006 Delen Geplaatst Augustus 10, 2006 Ik dowloade vroeger met Bittornado, nu download ik met uTorrent. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Martijn Geplaatst Augustus 11, 2006 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Augustus 11, 2006 Het komt vaak voor dat je bij een torrent die maar weinig seeders heeft op het laatst bijna stil komt te staan. Dit komt omdat die stukjes info die jij nog nodig hebt alleen de seeder heeft. Deze seeder verspreid zijn bandbreedte over alle peers. Dus daarom gaat het laatste stukje zo langzaam, je kan niets van je peers downloaden maar moet het van de seeders hebben. Het enigste wat je dus kunt doen is wachten, of een andere torrent zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Tim. Geplaatst Augustus 21, 2006 Bijdragen: 709 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: December 8, 2019 Delen Geplaatst Augustus 21, 2006 je kan ook naar de sims 2 zoeken die heel veel gedonwload wordt succes:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 709
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie