lillo2100 Geplaatst November 29, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/29/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 29, 2011 Hoi Beste mensen, een paar dagen geleden was mijn computer gecracsht, daardoor ook mijn wachtwoord voor THC verloren, als ik dat aangeefop de site wordt er een melding gemaakt dat een nieuwe wachtwoord is verstuurd, alleen gebeurt er telkens niets en ik ontvag niets op dit e-mail, zouden jullie mij kunnen helpen , alvast bedankt. mijn gebruikersnaam is lillo2100. Met vriendelijke groeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Zombymario Geplaatst November 29, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 29, 2011 Spam-sectie van je e-mail al bekeken? Anders kan je ff een PM sturen naar Castillions (admin op THC torrents) en misschien kan hij je helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
lillo2100 Geplaatst December 2, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/29/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 2, 2011 dank je wel ik heb een bericht naar Castillions gestuurd, tot nu toe geen reactie hopelijk komt het nog. O0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Castillions Geplaatst December 7, 2011 Bijdragen: 42 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/09 Status: Offline Actief: Januari 19, 2014 Delen Geplaatst December 7, 2011 Beetje druk gehad, check je inbox. Gr Castillions Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 42
Inviter Geplaatst Januari 23, 2012 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/23/12 Status: Offline Actief: Januari 22, 2013 Delen Geplaatst Januari 23, 2012 Is THC weer terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.