Spring naar bijdragen

Computer updaten

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  221
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo DukeN,

Ik heb even een snel vraagje over mijn computer. Ik heb voor schoolwerk een Acer Aspire X3200.

http://tweakers.net/pricewatch/218742/acer-aspire-x3200-(983de7z-punt-t7p).html#tab:info

Nu ga ik binnenkort sowieso een Macbook aanschaffen, maar toch wil dit nog weten: Valt deze computer te upgraden qua ram/videokaart? Zodat ik er misschien nog wat op kan gamen ofzo?

B.v.d :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 221
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  311
  • Waardering:   49
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Niet rendabel, nee. Er kàn, in principe, aan gesleuteld worden met nieuwe processor, nieuwe voeding, stickje ram erbij en nieuwe videokaart, maar tegen dat je dat allemaal hebt zit je al aan een behoorlijke prijskaart. Als gamen nu echt is wat wil, dan zit je met beide opties niet goed. Voor het geld dat je aan die Macbook geeft kan je een erg mooie gaming computer krijgen, àls gaming een prioriteit is voor jou natuurlijk. Om echt een antwoord te geven op je vraag: Ja, je kan aan die computer sleutelen, maar als het klaar is is het enige wat je van die computer overhoudt een case fan en een DVD station, bij wijze van spreken.

En als je een Macbook koopt kan je er natuurlijk altijd Windows op installeren en daar basic op gamen hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 49
  • 311

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...