Daniel Geplaatst Augustus 1, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/01/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 1, 2006 ik gebruik al een tijdje quikpar probleemloos en toen van de 1 op de andere dag werkt het niet meer.. hij gaat gwn alles bij lanks dan repareert i en dan zegt i verficatie mislukt en dan is het dus niet gerepareerd toen had ik alles gekopierd naar een andere map en opnieuw geprobeert dan diet u alles weer het zelfde maar dan zegt i geheugenfout. weet iemand een oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Rick1324117102 Geplaatst Augustus 1, 2006 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Augustus 1, 2006 Doet hij dit met 1 bestand of met alle bestanden?? Greetzzz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Daniel Geplaatst Augustus 2, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/01/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 2, 2006 nee bij alles > ik kan dus wel downeh maare ik kan niks repareren! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Rick1324117102 Geplaatst Augustus 4, 2006 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/11/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 43 Delen Geplaatst Augustus 4, 2006 Heb je wel de nieuwste versie van quikpar?? Zo ja, her instaleer hem nogmaal.... Lees de handleiding goed en stel alles zo in zoals het wordt aan gegeven... Dan moet het werken :crazy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
laue Geplaatst Augustus 21, 2006 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 37 Delen Geplaatst Augustus 21, 2006 kan zijn dat je computer te druk is. sluit wat programmas af en probeer het opnieuw quickpar is een heel intensief programma! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie