PeaceFreak Geplaatst November 22, 2011 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 22, 2011 Hallo Allemaal, Ik ben opzoek naar een site, waar ze online Blu Ray-films kopen. Het moet wel regio 2 zijn. Het hoeft niet nederlands ondertiteld te zijn. Dus ook engelse sites mogen. Als het maar niet te duur is...(12,50 maximaal zonder verzending.) En het liefst veilig, dus zo min mogelijk Marktplaats... Daar ben ik al vaak opgelicht, helaas. :-\ De sites die ik al ken (zijn er maar 2 ;D): eBay.nl/eBay.co.uk/eBay.deAmazon.de/Amazon.co.uk Ik hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen. Alvast Bedankt O0 Post samenvoeging: november 22, 2011, 06:15:18 Of kan ik ze beter downloaden en met een blu-ray brander, branden? Dat is op den duur goedkoper denk ik... :-\ Graag jullie mening! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
PeaceFreak Geplaatst December 6, 2011 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst December 6, 2011 Bump! Niemand die kan meedenken?? :-[ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
marcelvn Geplaatst December 24, 2011 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst December 24, 2011 Of kan ik ze beter downloaden en met een blu-ray brander, branden?Dat is op den duur goedkoper denk ik... :-\Ik denk dat dit gewoon je oplossing is. Misschien kost de aanschaf van de brander en blu-ray's wat geld, maar des te meer dvd's je brand des te goedkoper je uit bent.Enigste wat je na aanschaf van de blu-ray spullen kwijt bent is tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
PeaceFreak Geplaatst December 26, 2011 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst December 26, 2011 Ja klopt, ik ga gewoon voor die brander.Bedankt voor de hulp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.