E7691 Geplaatst November 19, 2011 Bijdragen: 278 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/14/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2017 Delen Geplaatst November 19, 2011 Beste Ik heb nu al een tijdje mijn HP touchsmart 600, en daar ben ik zeer tevreden van. Jammer genoeg, enkele dagen geleden verplaatste ik mijn pc en trok ik alle USB verbindingen uit. Nu vind ik mijn USB receiver niet meer van mijn muis en toetsenbord. Weet er iemand waar ik een andere USB receiver van HP Touchsmart 600 (muis en toetsenbord) kan bestellen? Bedankt, mvg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 278
PatrickV94 Geplaatst November 21, 2011 Bijdragen: 603 Waardering: 14 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: September 1, 2022 Delen Geplaatst November 21, 2011 Even contact opnemen met HP, zij kunnen er waarschijnlijk wel een opsturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 603
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.