Spring naar bijdragen

audiospoor uit avi verwijderen maar toch een avi houden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi. Ik heb enkele films (AVI) met stereogeluid waar het ene spoor Frans is en het andere Russisch.

Bij deze avi`s horen srt subs die ik met subsync wil syncen.

Het probleem is echter dat subsync als geluid alleen het eerste spoor weergeeft,en dat is nu net dat Russisch. Dat zou niet erg zijn,want na het syncen kan ik dat Russisch tijdens het converteren met convertx2dvd verwijderen zodat ik alleen maar het Frans overhoud. Maar het probleem is dat dit russisch

niet te syncen valt omdat dat gewoon een stem is die er tussendoor lult en zich niets van de tijd aan trekt.

Ik kan met subsync geen keuze maken wat de adiosporen betreft en kan dus het orginele spoor niet syncen.

Ik kan dat spoor wel verwijderen tijdens het converteren met convertx2dvd,maar dan heb ik geen avi meer

en met sub sync kan ik alleen maar avi syncen omdat dit èèn geheel is.

Ik zoek nu dus eigenlijk een manier om het eerste adiospoor te verwijderen,maar toch een avi over te houden.

Wie weet raad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123
  • 2 maanden later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  595
  • Waardering:   36
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hoe bedoel je 2 sporen? Avi heeft toch maar een spoor geluid. Weet je zeker dat het geen Video_TS is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 36
  • 595

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...