Spring naar bijdragen

Playstation NAT Type 3: strict

Gast darkne0n

Aanbevolen reactie

Beste allemaal,

Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3.

Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict.

Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt.

Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten.

Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op m'n ps3.

Zou iemand mij kunnen helpen met het verkrijgen van NAT type 1 of 2 op mijn playstation?

Bij voorbaat dank,

Groetjes Darkne0n O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  261
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hoe heet je router? als je de naam hebt (staat meestal op de router of op de doos) ga dan naar: http://portforward.com/

dan ctrl + f en typ daar je router in. zoek hem dan op en klik er op. zoek dan XBOX360 modern warfare 3 op en klik daar op. volg dan de stappen en dan moet het lukken  ;)

Post samenvoeging: november 18, 2011, 17:48:46

is het al gelukt? zo niet dan moet je het ook even posten  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 261

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...