lindazonneveld Geplaatst November 15, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/15/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 15, 2011 Hallo! Ik ben (serieus) al 1,5 week bezig met het proberen een film + ondertiteling te branden op DVD+R. Nu ten einde raad plaats ik een berichtje. Ik gebruik convertxtodvd maar heb ook Imgburn en windows geprobeerd. WAt er gebeurd is het volgende, óf hij ziet m'n brander niet, die verdwijnt af en toe uit m'n verkenner (??) maar soms vindt ie 'm wel. Het grootste probleem is nu bij convertxtodvd dat ie m'n DVD's niet ziet. Hij zegt dat m'n brander leeg is, om gek van te worden! Dit doet ie ook bij windows trouwens. Ik krijg het om die reden ook niet voor elkaar om een dvd te formatteren. Ik heb ook geprobeerd om m'n DVDspeler te verwijderen en opnieuw opstarten, en hij leest wel 'volle'DVDs, dus hij speelt wel films af, hij leest dus prima. H-E-L-P!!! Alsjeblieft!!! MVG Linda Z :'( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
IfElse Geplaatst November 15, 2011 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2134 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: 13 uur geleden Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 15, 2011 Ga is naar Configuratiesscherm > Apparaatbeheer > staat er dan een uitroeptekentje bij Dvd/cd-rom blablabla? Of ergens anders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.