delly Geplaatst November 9, 2011 Bijdragen: 43 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/09 Status: Offline Actief: Februari 22, 2012 Delen Geplaatst November 9, 2011 hallo allemaal ik heb een laptop die suppeeeerrr traag is om 1 ding te openen heb ik al 5 min nodig hoe maak ik hem sneller ? :zwaai: ligt dat aan de proccesor die vervangen moet worden ofzo :-[ en een proccesor van een desktop werkt die ook op een laptop of heeft dat iets anders ? mvg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 43
Zombymario Geplaatst November 10, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst November 10, 2011 Probeer eens een virusscan te maken, misschien heb je wat virussen die je laptop sloom maken? Of maak een een scan met Everest, dan kunnen we zien wat je in je laptop hebt zitten. En of een desktop processor op een laptop kan? Ik denk het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Trizomu Geplaatst November 14, 2011 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst November 14, 2011 U kan natuurlijk ook uw pc/laptop nakijken met CCLEANER ( http://www.piriform.com/ccleaner die verschillende mogelijkheden heeft om dit na te kijken. Normaal gezien hoeft men geen, of weinig, instellingen aan te passen. Het programma is heel gemakkelijk in gebruik en werkt zowel met een x86 als een x64 systeem, heeft als operation systeem MAC er is ook hiervoor een versie te vinden via bovenstaande link. toen ik het voor de eerste maal gebruikte vondt het heel veel onnodige dingen die konden verwijderd worden. Heeft u nood aan meer info over de werking van dit progje, dan kan u de volgende handleiding even inkijken of downloaden http://moderators.seniorennet.be/Handleiding/HandleidingCCleaner.pdf via de opgegeven link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
happyboy Geplaatst Januari 15, 2012 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/09 Status: Offline Actief: Maart 19, 2017 Delen Geplaatst Januari 15, 2012 Hoe oud is pc en wat voor besturingssyteem? Anders, als je dat lukt, opnieuw installeren. Heb laatst bij mijn schoonmoeder trouwens LinuxMint geinstalleerd. (asus eee-pc) Ligt ook aan wat je met laptop wilt doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.