Gast Leonardo112 Geplaatst Juni 17, 2005 Delen Geplaatst Juni 17, 2005 Hoi allemaal, Kan iemand mijn aub helpen. Ik heb namelijk een probleem met GTA SA. Ik heb een GTA SA gedownload en geinstalleerd maar ik kan hem niet afspelen. Als ik bij Alcohol 120% image invoeren en installeer maar als ik afspeel krijg ik deze bericht: Wrong disc inserted, please insert the CD/DVD. Kan iemand mij aub hiermee helpen alvast bedankt allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast laatmaar Geplaatst Juni 27, 2005 Delen Geplaatst Juni 27, 2005 Moet je ff naar http://www.megagames.com gaan. Dan ga je naar game fixes ga je naar GTA San Andreas en verder....... Als je die crack heb gedownload zit er een .exe file in die moet je vervangen met het bestaande .exe file en spelen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast TijN Geplaatst Juni 27, 2005 Delen Geplaatst Juni 27, 2005 Er staat meestal een .exe bestandje in de map Crack (of HOODLUM, ligt eraan wie de releaser is) op de CD, dit bestandje over je .exe van GTA copy\'en en klaar ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
nyguenne Geplaatst September 23, 2005 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 23, 2005 maar bij mij kan hij niet kopieeren hij geeft deze foutmelding: controleer of de schijf vol is of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand in gebruik is Wat moet i doen?>?>?>?>? :S :S :S :S :S :S :S :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 23, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 23, 2005 even de pc herstarten en dan de file vervangen. Je moet wel de file op je Harddisk vervangen en niet op de cd :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast mariobava Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 Hallo daar, Ik weet dat deze vraag al duizenden keren gesteld wordt op allerhande fora, maar ik kan echt geen bevredigend antwoord vinden. Ik hoop dat iemand me toch nog zou kunnen helpen. Het zit zo. Ik heb de Hoodlum versie van GTA SA en heb het bestand gemount met Daemontools. Ik kopieer het exe bestandje naar de C-drive. Nu zegt hij niet eens meer \"wrong disc inserted\" maar doet niets. Moet ik mijn pc misschien heropstarten VOOR ik het hoodlumbestand kopieer? Ik heb al versch. keren geprobeerd. Met een Nocd-bestand heb ik het ook geprobeerd. Please help me! :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 3, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 3, 2006 Plaats je de crack wel IN de game directory van GTASA? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast mariobava Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 Ja, ik ga naar het bureaublad icoontje, kies het doelpad. Dat is C:Programs,GTA. Dat is toch correct? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 3, 2006 Delen Geplaatst Maart 3, 2006 krijg je wel de melding : \"wilt u dit bestand overschrijven\" zoiets ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.