Spring naar bijdragen

Groot aantal foto's uploaden naar Cloud of Webstorage.

Wous

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb hier een computer, deze computer zit vol met bijna 70-80 GB aan foto's, deze foto's staan goed backupped op 2 verschillende externe harde schijven en een oude laptop. Backups genoeg dus lijkt mij (:

Maar nu kwam ik op het idee, om al deze foto's te gaan uploaden naar een cloud, of een andere grote storage op het internet. Dus eigenlijk wat je meestal met een website hebt, maar dan groter. Dan zit ik toch wel te denken aan 100-150-200GB aan storage omdat het aantal foto's met de dag groeit natuurlijk.

Dit lijkt mij namelijk wel heel erg handig, omdat je overal op de wereld je foto's kunt bekijken, even downloaden en hoppa, je kunt ze zien!

Ik heb al wat rond gekeken, Google afgestruind, ik ben hoge prijzen tegen gekomen, en natuurlijk ook lageren, maar toch nog wat aan de hoge kant.

Nu is de vraag waar kan ik het beste mijn bestanden achter laten voor een lage prijs met een hoge capaciteit aan schijfruimte beschikbaar op het internet, ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen. Misschien zijn er wel mensen die er ervaring mee hebben :)

Oh, btw, het moet wel private zijn, dus niet iedereen moet ze zomaar kunnen bekijken.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Mijn foto's (a 20 GB prive) heb ik zowel op mijn dekstop staan als op mijn server welke ook nog backups maakt van mijn desktop. Toch spreekt het cloud idee mij veel meer aan.

Naast foto's geld dit ook voor mij als mijn documenten en agenda etc. I love google zeg maar...

Maar ik heb bij Google een 20 Gb account gekocht... 5 dollar per jaar... wie doet je wat. Picasa heeft de optie om je fotos automatisch om te zetten naar bijvoorbeeld en 1600 x iets formaat bij het verstruren naar de cloud.

Dus de foto's zijn lokaal nog de bekende 10/12 of hoeveel dan ook megapixels maar ze worden automatisch online gezet en omgezet naar 1600 x iets.

Hiermee heb ik nu maar 2 GB in gebruik... t scheelt echt heel veel en het werkt geweldig. Altijd overal mijn foto's. Je kan ook in de volledige grote uploaden maar dan heb je snel te weinig ruimte.

Als mijn server en desktop ooit uitbrand, dan heb ik het nog in de cloud ;)

https://accounts.google.com/b/0/PurchaseStorage

20 GB ($5.00USD per jaar)

80 GB ($20.00USD per jaar)

200 GB ($50.00USD per jaar)

400 GB ($100.00USD per jaar)

1 TB ($256.00 USD per jaar)

O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Een beter antwoord bestaat niet! Thanks Duken :) +1

tenzij iemand een goedkopere kan vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...