Spring naar bijdragen

No video input.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  295
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een hele goede avond,

Ik kijk de afgelopen dagen weer eens rond op het forum en het is hier toch eigenlijk wel gezellig  :friends:. Ik zal weer eens gaan posten!

Maar eerst nog een vraag!,

Ik heb mijn computer gister geassembleerd en hierbij heb ik dus een moederbord/Grafische kaart / CPU / HDD geinstalleerd. Een voeding was al aanwezig in de kast zelf.

Nu heb ik hem vanavond aan gekregen, maar mijn scherm blijft vermelden ''No video input''.

Oké dus ik heb aangenomen dat het iets is met mijn video kaart. Ik heb dubbel gechecked of hij wel stroom had, en zijn ventilator draait wel rond, het leek me dat hij dan stroom heeft.

Waar zou het anders aan kunnen liggen?

Ik gebruik nog een VGA kabel (met zo'n convertor ertussen DVI -> VGA), moet er persé een DVI in? of kan het ergens anders aan liggen?

Met vriendelijke groeten,

Jon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Heb je alle stroomkabels op de videokaart aangesloten? Zitten die ook goed in de voeding bevestigd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

De voeding zat al in de kast. Daar heb ik geen controle over. De video kaart zit vanzelfsprekend ook op het moederbord bevestigd, en aan het uiteinde is er een stroomkabel bevestigd, die zoals gezegd ook goed vast zit. Echter past het uiteinde van deze stroomkabel op 3 draadjes uit mijn voeding (alle 3 ook getest, en ze werken ook alle 3).

De kabels zien er als volgt uit:

4 grote pins --- 4 grote pins ----4 kleine pins (deze zitten aan hetzelfde draad)

en

4 grote pins --- HDD stroomvoorziening.

In andere woorden de videokaart aansluiting past op de kabel met 4 grote pins, waar ik er dus 3 van heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Welke videokaart is het?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Een Sapphire. AMD Radeon HD6850

Post samenvoeging: november 01, 2011, 21:59:32

Oké ik heb ook even wat advies gevraagd van een vriend van me, en hij zei dat ik het even moest proberen met een DVI kabel. en als hij dan niet werkt, is mijn video kaart defect, als hij wel werkt is de converter defect. Is dit een juiste aanname?

Want hij doet het namelijk nog steeds niet met een DVI kabel.

Ook heb ik geprobeerd met 1 stukje RAM, omdat ik heb gelezen dat als je RAM niet werkt je ook geen beeld krijgt... Dus beide RAM slotjes kunnen ook defect zijn, maar dat lijkt me ook sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 295

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...