cypox Geplaatst Oktober 30, 2011 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 30, 2011 nee idd. koop hem toch wel maar singleplayer is altijd leuk op een saaie zondag! haha! hoop dat hij binnekort komt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Wous Geplaatst November 11, 2011 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst November 11, 2011 Morgen even MW3 voor op Steam kopen, 22 euro maar! Sent from my X10i using Tapatalk Waar krijg je dat voor elkaar? Als dat zo is zal ik voor de eerste keer in mijn leven echt een spel gaan kopen denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Bukwuk123 Geplaatst November 11, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2011 Ff berichtje gekopiëerd van toen ik het in verkeerd deel had gepost Hallo, Sinds dinsdag heb ik dus MW3 (gekocht) en sindsdien doet Multiplayer vaag bij mij. Soms als ik probeer te spelen start ik dus eerst Multiplayer op, en druk dan op play. Daar staat er dus 1 minuut lang "connecting to services" en daarna staat er "The Call of Duty: Modern Warfare 3 server is not available at this time. Please try again later or visit http://www.callofduty.com/mw3/status for updates." Dit is dus best wel irritant aangezien mijn vrienden nu wel gewoon allemaal normaal online kunnen spelen. Iemand tips? Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast grampeer Geplaatst November 16, 2011 Delen Geplaatst November 16, 2011 heel erg bedank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie