joranklerks Geplaatst Juli 28, 2006 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/28/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 28, 2006 Haaaai ik ben Joran en ik ben maar lid geworden nadat ik al heel veel tips van jullie heb gehad mbt downloaden dus ik hoop dat jullie mij nog meer kunnen helpen in het vervolg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Juli 29, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 29, 2006 WELKOM JORAN, We hopen je nog veel te kunnen leren! en als het niet lukt kun je het gewoon vragen. WELKOM DUKEN TEAM Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie