Dark Legend Geplaatst Oktober 20, 2011 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Oktober 20, 2011 Hallo, ik ben met een vriend van me voor een profielwerkstuk op school een ICT bedrijfje aan het opzetten en we zijn een winkel aan het zoeken waar we terecht kunnen om goedkoop producten in te kopen. Met voorkeur een groothandel, aangezien deze vaak goedkoper zijn. Heeft iemand aanraders of ervaringen? We zoeken een zo goedkoop mogelijke oplossing. We hebben een KvK nummer, dus inschrijven bij een groothandel zal geen probleem zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Oktober 20, 2011 Delen Geplaatst Oktober 20, 2011 Makro? Ik moet dat nu ook doen voor school alleen nog geen flauw idee wat ik ga verkopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tom Geplaatst Oktober 20, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 20, 2011 Inkopen bij een distributeur is niet per se goedkoper. Alleen als je groot inkoopt krijg je zoveel korting dat je onder de prijzen van de webwinkels valt waar consumenten ook kunnen bestellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie