Patrick451 Geplaatst Juli 28, 2006 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 28, 2006 Goede middag, Ik heb laatst Fable gedownload, dit werkt allemaal fantastisch goede installatie enzovoort, maar nu heeft een vriend van mij hem ook ook geinstalleerd en als hij het spel opstart valt zijn Computer uit, heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen ? Mvg Patrick : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
yvon Geplaatst Juli 28, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 28, 2006 Hoi patrick. Het kan waarschijlijk komen doordat hij zijn kleuren instelling niet goed heeft staan. Het moet moet waarschijnlijk 16 bit staan.of hoger kan ook ligt aan de instelling van het spel zelf de bit instelling Het kan zijn dat dit bij hem niet goed is ingesteld door dit programma. IK hoop dat je weet hoe je dit in moet stellen maar ik neem aan van wel. ( zo niet hier uitleg ga op je desktop staan. druk met je muis recht klik op eigensschappen. ga naar instelling en kijk dan hoeveel bit hij staat) Maar hij moet dan niet vergeten om het na het spelen het weer terug te zetten, Probeer dit eerst eens yvon EDIT:Yvon ik heb dit topic even gesplits! Eagles Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie