Flemming Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 hallo iedereen, ik heb een klein probleempje het geheugen van mijn wii is vol dus had ik een paar van mijn VC games over gezet naar mijn sd kaart nu is het probleem dat ik ze niet meer kan spelen > en ook niet terug zetten naar het wii menu en het probleem is als ik iets van mijn opgeslagen spellen op de sd kaart zet ben ik het ook kwijt dit heb ik al eerder getest het staat dan wel op de sd maar je kan die gegevens niet gebruiken in je spel je begint gwn weer op nieuw :'( dus als iemand een oplossing weet ben ek ze uiterst dankbaar mvg Flemming Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
Zombymario Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 Welke firmware heb je? Volgens mij was het zo dat firmware 4.1 en hoger de mogelijkheid hadden om bestanden van SD naar Wii (en vice versa) te verplaatsen. BTW: misschien heb je hier wat aan?: http://wiibrew.org/wiki/Savegame_Manager Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Flemming Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 ik heb momenteel firmware 4.2 en het probleem is alleen van sd terug naar de wii dat niet lukt ik krijg dan de melding het kan zijn dat de gegeves niet verplaast zijn maar het gekste van al is dat ik sonic 4 episode 1 wel kan verplaatsen das wel de eenigste het is ook de eengiste die ik van de sd kan spelen bij de andere komt er op er is een fout op getreden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
Zombymario Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 Dat hebben ze ook gedaan omdat de meeste softmod hacks moeten worden gestart door een eigen gemaakt saveje van het spel (Twilight hack, Lego Batman, Lego Indiana Jones) op je Wii te zetten en dan het spel starten. Daarom heeft Nintendo bij zo veel mogelijk (nieuwe) spellen er voor gezorgd dat dit nu bijna niet meer kan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Flemming Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 ja maar sonic is een zeer recent spel en me deze lukt het wel en als ik de gegevens van mario galaxy op de sd zet kan ik ze ook niet teug zetten of gebruiken en dat is een origineel spel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
Zombymario Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 Tja, dat van Mario Galaxy snap ik ook niet helemaal :-[ Is het saveje van MG die op die Wii staat wel weg? BTW, ik vond dit nog: http://www.nintendo.com/consumer/systems/wii/en_na/channelsSD.jsp#launch Please note: Game save data must be on the Wii console (not on the SD Card) in order to be recognized by its associated game. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Flemming Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Auteur Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 ja ik had dat sav file even op de sd gezet maar ik kon hem niet meer terug zetten naar het wii systeem ik kreeg als melding dat het niet verplaatst was en dat snapte ik niet ik dacht van ik kan het op de sd zetten tot ik het nodig heb maar nu kan ik het niet meer terug zetten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie