hannieka Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/10/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 HELUP! ik ben een LEEK! oké mij leek het spel Lucinda GEC. heel leuk, dus ik opzoeken en downloaden op thepiratebay. het is klaar maar de bestanden zien er zo uit: hatred.nfo htd-lgec.r00 htd-lgec.r01 htd-lgec.r02 htd-lgec.r03 htd-lgec.r04 htd-lgec.r05 htd-lgec.r06 htd-lgec.r07 htd-lgec.r08 htd-lgec.r09 htd-lgec.r10 htd-lgec.r11 htd-lgec.r12 htd-lgec.rar htd-lgec.sfv ik heb daemon tools pro agent gedownload maar hoe nu verder? welk bestand moet ik 'mounten' en hoe zit het met de cracks enz..? help me alsjeblieft Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Zombymario Geplaatst Oktober 15, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 15, 2011 De bestanden moet je uitpakken met Winrar! en dan kan je de het spel mouten met Daemon tools Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie