chriscorona Geplaatst Oktober 12, 2011 Bijdragen: 12 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/10 Status: Offline Actief: November 27, 2013 Delen Geplaatst Oktober 12, 2011 hallo!! ik snap helemaal niks van computers, dus de vraag die ik stel is voor een beetje handig iemand denk ik heel makkelijk. als ik een programma op mijn mac open,krijg ik de vraag waarmee wilt u het openen, ik weet niet welk programma ik hiervoor moet nemen. wil gewoon een simpel muziek downloadprogramma hebben voor muziek.( bijv. lime wire) gewoon om muziek voor mezelf, en de kids te downloaden. heeft iemand voor mij aub een tip alvast bedank. en vertel het wel aub in makkelijke taal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 12
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie