guilpje Geplaatst Oktober 12, 2011 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 27 Delen Geplaatst Oktober 12, 2011 In die tutorial gebruikt hij Virtual Dub, ik heb dat gedownload en hetzelfde gedaan als wat hij deed. Maar als ik het verkleinde filmpje open, heb ik alleen het geluid. Als ik gedaan heb met spelen wil ik dat Fraps stopt maar het programma neemt nog een minuut op. Kan ik hier iets aan doen? Heb je wel klite codec pack geinstalleerd? Bedoel je van Fraps of van Virtual Dub? Post samenvoeging: oktober 12, 2011, 20:04:17 Als ik nu Fraps open krijg ik dit : Hoe kan ik DirectX updaten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie