Gast mr van etten Geplaatst Juli 28, 2006 Delen Geplaatst Juli 28, 2006 Hallo ik heb laatst 50 printable dvd's gekocht. en ben opzoek naar zo printer die ze kan printen. maar ik kom er nu achter dat die 300euro kosten en ik heb net all een all in-one printer gekocht. maar misschien weten jullie of je ook die printable kan bedrukken mej van die stickers? of een printer is voor alleen dvd's en cd's? mvg jaap Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sebasjuh Geplaatst Juli 28, 2006 Delen Geplaatst Juli 28, 2006 Je kan met een gewone printer wel op van die papier printen met zo'n plak cdhoesje. Maar dat is 3x niets. Als jij nu net van die printable dvd's en cd's hebt gekocht is het mooier om zo'n printer te hebben. Je hebt bij Canon die Pixma iP4000. Die heb ik ook en werkt prima! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie