rubensemmekrot Geplaatst Oktober 9, 2011 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/09/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 9, 2011 hallo, ik wil mijn laptop op mijn tv aansluiten, ik heb een rgb kabel (met van die schoefjes) en als ik hem op aansluit dan ga ik naar eigenschappen van beeldscherm en dan komt alleen mijn achtergrond op de tv te staan en verder doet het niks, wie kan mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
guilpje Geplaatst Oktober 11, 2011 Bijdragen: 389 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/13/11 Status: Offline Actief: November 10, 2020 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Oktober 11, 2011 Kun je je cursor slepen naar je tv-scherm? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 389
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst Oktober 12, 2011 Delen Geplaatst Oktober 12, 2011 Ziet ie hem dan als je tweede beeldscherm? Probeer is aan te sluiten en dan je muis naar rechts te doen uit je beeld zeg maar. Maar bedoel je niet vga? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie