Gast Geplaatst Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 24, 2016 1 uur geleden zei Duken: Je wilt je Wii dvd's op je PC omzetten en deze daarna kopiëren naar de externe harddisk? Eigenlijk gelijk via de wii ik heb dat een keer gedaan moet behulp van internet maar ik kan dat niet meer vinden hoe dat moest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 24, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 24, 2016 Je Wii is dus al omgebouwd neem ik aan? Met welk programma laad je de spellen van je harddisk, daarin is dan de mogelijkheid om je spel te kopiëren. Dan kan ik even voor je neuzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Geplaatst Februari 25, 2016 Delen Geplaatst Februari 25, 2016 14 uur geleden zei Duken: Je wilt je Wii dvd's op je PC omzetten en deze daarna kopiëren naar de externe harddisk? Eigenlijk via de wii heb dat al eens gedaan met behulp van internet maar kan het nu niet meer vinden en ik weet ook niet hoe ik het moet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 25, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 25, 2016 dus nogmaals: Je Wii is dus al omgebouwd neem ik aan Met welk programma laad je de spellen van je harddisk, daarin is dan de mogelijkheid om je spel te kopiëren. Dan kan ik even voor je neuzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Geplaatst Februari 25, 2016 Delen Geplaatst Februari 25, 2016 4 uur geleden zei Duken: dus nogmaals: Je Wii is dus al omgebouwd neem ik aan Met welk programma laad je de spellen van je harddisk, daarin is dan de mogelijkheid om je spel te kopiëren. Dan kan ik even voor je neuzen. usb uploader Bedoel je dat heb er zo geen verstaand van . Vrouwen en pc gaan soms niet samen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 25, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 25, 2016 Deze handleiding is Engels maar met de toegevoegde plaatjes moet het lukken https://snapguide.com/guides/backup-wii-games-using-usb-loader-gx/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
reneetje1969 Geplaatst Februari 25, 2016 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Februari 25, 2016 Of deze: http://downloadtutorial.nl/nintendo-wii.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Pascal c Geplaatst Mei 6, 2020 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/06/20 Status: Offline Actief: Mei 6, 2020 Delen Geplaatst Mei 6, 2020 (bewerkt) Hallo allemaal mijn wii is ook gesoftmode . Nu is hij weer na lange tijd onder het stof uit gekomen . maar ik zit nu met een ander probleem . de spellen gaan maar als ik guitar hero Metallica wil spelen gaan er geen 2 items ( Gitaar en Micro) te samen om te spelen en dat was vroeger wel zo . is er iemand die mij kan helpen ? grt Mei 6, 2020 bewerkt door Pascal c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.