zeemplekker Geplaatst Oktober 3, 2011 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/25/11 Status: Offline Actief: Januari 17, 2015 Delen Geplaatst Oktober 3, 2011 Hallo ik was hier op zoek naar info over het branden van wii spellen en kwam toen uit bij een bericht van LGamer, Hij had een zelfde probleem dus ik denk openen en oplossing zoeken echter er staat in het topic dat hij verder moest gaan in een eerder topic? (pag.15 zelfde kop) Heb daarna alle 31 sites afgelopen echter kan niets vinden van lgamer. Bu ik heb dus dezelfde vraag en ook het zelfde probleem. Heb een spel gedownload als iso bestand en dit gebrand met CD burner XP, Verwachtings vol ga ik naar de Wii en stop de schijf erin. Hij opent het spel (ik blij) en vraagt om A te drukken, Dit gedaan en na ca 10 sec. geeft de Wii aan "eror er is een fout opgetreden, druk eject en zet de Wii uit. (mijn Wii is gesoftmod) Hoop dat ik een antwoord krijg alvast dank gr Zeemplekker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Zombymario Geplaatst Oktober 3, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 3, 2011 Brand met Imgburn op een snelheid van 2x. Voor de Wii is het beste dat je Verbatim DVD-R gebruikt Maar, welk spel probeer je af te spelen en met welk programma? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
zeemplekker Geplaatst Oktober 3, 2011 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/25/11 Status: Offline Actief: Januari 17, 2015 Auteur Delen Geplaatst Oktober 3, 2011 Het handelt zich hier om tetris de luxe en afspelen via een dvd - r maar geen verbatim. wat ik gek vind is dat hij wel in eerste instantie opstart (wordt herkend als schijf en geeft ook het scherm aan van tetris de luxe) als ik dan verder wil gaat het dus fout met de eror wat hier boven beschreven staat. Zal in elk geval opzoek gaan naar Img burn Heb trouwens van een icter begrepen dat image's je computer kunnen vernielen of beschadigen ( op gegeven moment kan hij de harde schijf niet meer zien ? oid) gr Zeemplekker Post samenvoeging: oktober 03, 2011, 16:18:24 trouwens nog een andere vraag, ik heb ook sing games ( ook op de hdd) en daarvoor zou je 2 microfoons kunnen gebruiken echter ik heb maar een usb poort over maar wel 2 mics. Is het mogelijk om hier een hub voor in te zetten en zo ja welke moet dit dan zijn? Ik weet het ik ben vwb games en wii een NOOB Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Zombymario Geplaatst Oktober 3, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Oktober 3, 2011 Dat verhaal dat je .iso bestanden je pc kunnen beschadigen is nieuw voor mij, ik denk dat dat niet waar is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie