Spring naar bijdragen

is er iemand........

GJ

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

is er iemand die mijn php bestanden na kan kijken hoe ik een trailversie kan wiojzigen? Heb namelijk een webshop maar deze kan maar drie artikelen weergeven , maar ik vermoed dat dat in een scriptje staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast sebasjuh

Heb je zo'n online trialversie webshop of heb je de bestandjes echt op je harde schijf? Want ik betwijfel het dat ze in je php een deel afsluiten omdat je een trialversie hebt. Ik denk eerder dat je in de trialversie gewoon maar 3 artikelen mag zien ofzo. Dus je zal als je de trial versie dan download dat je een aangepaste versie download dan de full version.....dus of de full version zoeken/kopen of op zoek gaan naar iets anders. Bv. OScommerce is een open source webshop en een erg goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

het is inderdaad een trialversie waar ik drie artikelen in kan voeren.  heb overigens wel alle bestanden op mij GD staan.  Een full version weet ik niet waar ik die kan downloaden, die link krijg je pas nadat je betaald heb.

OsCommerce is wel mooi, maar voor een Noob als ik vrij ingewikkeld. ben er mee bezig geweest, maar lukt me niet ( echt0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
Gast sebasjuh

OSCommerce is om op te zetten niet zo heel moeilijk je download de zip file. Upload al die bestanden naar je webserver en draait de install. Daar vul je wat vragen in en klaar is kees. Dan zou je er eventueel nog een ander layoutje kunnen installeren en voila. En om meer dingen aan te kunnen passen moet je kennis van php hebben maar dat is met alle php scriptjes zo. Dus dan toch wat verdienen in php  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

ik ben er mee bezig geweest, en vooral met net NL taalpakket. daar begon het probleem al mee.

ik ken wel iets PHP, maar nog niet genoeg.

maar ik mag stellen dat zoals jij het nu voorstelt toch iets te gemakkelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Bijdragen:  4321
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

kan deze naar PC programma verhuizen want daar staat ook al een webshop programma topic? ;)

thanx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 4.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...