GJ Geplaatst Juli 26, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 26, 2006 ik zoek een werkende versie van Winkelmanager. ik heb dit programma anderhalf jaar geleden aangeschaft, met een licentie voor ondersteuning van een jaar. na een crash van mijn webserver ben ik alles kwijt. Echter het bedrijf wil mij niet terwille zijn. overigens mag het ook een andere werkende versie van een webwinkel zijn, maar niet OScommerce Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast sebasjuh Geplaatst Juli 27, 2006 Delen Geplaatst Juli 27, 2006 Heb je toendertijd niet de spullen op cd gekregen en de licentie via een brief ofzo?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
GJ Geplaatst Juli 27, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 27, 2006 Nee, dat is via een downloadlink gegaan. die link heb ik nog wel maar werkt niet meer. In dat programma zat de licentie gelijk "ingebakken". ik kan nu wel een nieuwe krijgen, en dat is dan met een licentie voor een jaar. hij schijnt dan automatisch af te lopen van 365 naar 0. dus ik vermeodt dat het in een script of php bestand zit opgesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie