Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst September 25, 2011 Delen Geplaatst September 25, 2011 Hallo allemaal, Ik heb alweer een vraagje. Ik heb nu een PS3 gekocht werkt echt super maar nu heb ik ook nog een oude ps2 staan. Ik denk niet dat ik hem nog verkocht krijg dus wil ik er wat mee doen. Ik wil er Gta san andreas op gaan spelen. Alleen heb ik geen zin om het spel nog te kopen en ben ik van plan hem te downloaden van tpb. Maar ik heb gehoord dat je je ps2 moet laten ombouwen (geen zin in) of iets met swapmagic ofzo moet doen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik gta san andreas kan spelen op mijn ps2 zonder ergens voor te betalen? Ben nog steeds een Nederlander Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst September 25, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 25, 2011 Als ik op Google zoek blijkt het toch dat je er voor moet betalen. Meestal moet je €50 en meer betalen om hem bij iemand om te laten bouwen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst September 25, 2011 Delen Geplaatst September 25, 2011 Ik weet dat ombouwen geld kost maar is er geen manier met behulp van software ofzo waarmee ik een .iso van gta sa op een dvdtje kan branden en hem dan gewoon kan spelen op de ps2? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst September 25, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 25, 2011 Ik vind wel iets dat je met een codebreaker je PS2 kan softmodden. Helaas moet je dan een codebreaker CD kopen en die is helaas best wel duur. Dus ik denk dat je toch maar naar een ombouwer moet gaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
kaasbroodje Geplaatst September 25, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 25, 2011 Of je download die CD heb even gekeken en je kan die vinden op de bekende torrent site,s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Zombymario Geplaatst September 25, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 25, 2011 Of je download die CD heb even gekeken en je kan die vinden op de bekende torrent site,s Maar om gebrande DVD/CD te lezen moet je PS2 toch omgebouwd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ Geplaatst September 25, 2011 Delen Geplaatst September 25, 2011 Nee hij hoeft niet perse omgebouwt te zijn. Maar ik heb even rondgekeken maar ik snap er eigenlijk helemaal niks van. Ik heb een memorycard van 8mb voor ps2 maar ik heb geen flauw idee wat ik ermee moet. Ik heb ook iets gezien over Free mcboot dan kun je spellen spelen vanaf je usbstick. Ik vraag me af hoe dat moet iemand enig idee? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst September 25, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst September 25, 2011 Of je download die CD heb even gekeken en je kan die vinden op de bekende torrent site,s Maar om gebrande DVD/CD te lezen moet je PS2 toch omgebouwd zijn? Dat is waar beetje dom van me:p Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie