Patrick451 Geplaatst Juli 26, 2006 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 26, 2006 :-\ Hallo, Ik ben al een tijdje bezig om mijn Flat out 2 aan de gang te krijgen, maar het wil maar niet lukken. Het spel is gedownload via nieuwsgroepen en is in totaal 4,27 GB en bestaat uit 3 bestanden. 1 bestand heet FLATOUT2.B00 en is ongeveer 2 gigabyte, bestand 2 heet FLATOUT2.B01 en is ongeveer 283 MB en bestand 3 heet FLATOUT2.B6I en is weer ongeveer 2 gigabyte. Ik heb werkelijk geen idee wat ik met deze bestanden aan moet en hoop dat jullie me kunnen helpen Mvg Patrick :-\ Owhh.... ik wou er nog wel even bij zeggen als ik met deamen tools FLATOUT2.B61 open krijg ik een map met bestanden als Flatout2 windows installer , install msia , launch , setup , padding en verder nog mappen als program files en DirectX en bin, maar ik kan verder nog steeds niets met deze bestanden, want als ik bijvoorbeeld flat out windows installer open staat er kan het installatie pakket niet openen! Nogmaal Mvg Patrick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Wesley Geplaatst Juli 26, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 26, 2006 ken je die bestanden open maken met winrar want dan ken je het gewoon makkelijk uitpakken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Patrick451 Geplaatst Juli 26, 2006 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 26, 2006 Bedankt voor je reactie, maar: Als ik ze met winrar uitpak blijf ik hetzelfde probleem hebben, dan kan ik nog steeds niets openen :'(. Ik hoop dat je misschien nog meer ideeen hebt. Mvg Patrick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 26, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 26, 2006 Hoi Patrick, Ik heb toevallig ook die flatout gedownload. Helaas is deze weer goed beveiligd. Je hebt er ok een SFV bestand bij. Deze kan je openen in kladblok en daar staat wat je precies moet doen. Ik kwam erachter dat je de bestanden op dvd moest branden en deze via een DVD speler op USB moest spelen. Daarna heb ik hem weer weggegooit. Is mij teveel werk en ik heb geen USB dvd speler. Ik ben hem nu aan het downloaden voor de xbox dan heb ik dit probleem gelukkig niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Patrick451 Geplaatst Juli 26, 2006 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 26, 2006 SFV bestand zei je he, nou die heb ik dus niet gehad, misschien lukt het daarom niet. Zou je A.U.B dat bestand op kunnen sturen? Mvg Patrick : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 27, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 27, 2006 Helaas heb ik deze niet meer. Ik heb alles al verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Wesley Geplaatst Juli 27, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 27, 2006 Via welke groep heb jij flat out gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Patrick451 Geplaatst Juli 27, 2006 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 27, 2006 eey, Ik heb hem niet via een groep gedownload, in iedergeval wel via een groep, maar ik werk met NZB files dus ik zoek gewoon een NZB voor flat out 2 op een website ( ik weet niet of ik deze sites mag noemen ) en dan open ik die NZB en begint de download. Het viel me wel op dat de NZB voor flat out 2 erg moeilijk te vinden was, maar toch had ik hem gevonden op nzbsrus.com en de naam was : FlatOut.2.SFCloneDVD-UNLEASHED, wat me opvlat is SFcloneDVD is dit misschien een programma of iets ? Verder heb ik dit nog gevonden: Install Notes: 1. Unpack the release with WinRAR or equivalent 2. Burn with Blindwrite 6.0, make sure to use discs with mediacode DaxonD42,Philips041,INFODISC-A10-001,TDK601saku, DAXON AZ2,CMC W03. 3. Install. 4. Play from a external USB dvd drive,and make sure Blindwrite 6.0 is installed on the system you want to use to play. Note - SF4 will only work if burned with Blindwrite 6 Hierbij staar dus Play from a external USB dvd drive en deze heb ik niet en ga ik ook niet kopen dus, deze game is voor mij pech. Mvg Patrick Als er iemand toevallig nog een NZB kent voor Flat out 2, meld dat dan A.U.B, want dan kan ik hem gewoon overnieuw downloaden! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie