Spring naar bijdragen

Internet explorer verwijdert.

Gast darkne0n

Aanbevolen reactie

Gast darkne0n

Jah k ben weer eens zo slim geweest om mijn internet explorer te verwijderen.

Ik ging maar weer eens mijn computer defragmenteren, en toen keek ik even bij wat ik nog meer eraf kon gooien. Ik kwam in zo'n lijst van programma's die ik nooit gebruik en andere temp files enzo. Ik bladerde het even snel door en vinkte sommige dingen af/aan om ze weg te halen.

Toen ik op ok drukte en die dingen werden verwijdert zag ik dus ook mijn internet explorer als sneeuw voor de zon verdwijnen. dus ik ging ff googlen naar een nieuwe I-explorer via mozilla. Maar k kan nix vinden zonder een validatie proces... ( waar ik dus niet door kom)

Dus weet iemand een link voor een IE download?

Bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je kan beter firefox gebruiken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast sebasjuh

gewoon in Configuratiescherm -> Software daar heb je windows onderdelen toevoegen klik daarop en zoek even Internet Explorer. Dan installeert hij weer Internet Explorer.

En anders via microsoft.nl en dan ff in search balk Internet Explorer en je krijgt de setup file.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...