Ramoniazzz Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 22, 2011 Hallo, Een tijd terug heeft mijn ipod touch het begeven. Hij is gejailbreakt, maar welke versie weet ik niet precies. Toen ik hem wilde resetten via itunes leek het te werken maar toen ik hem op wilde starten kreeg ik het apple logo met de zogenaamde 'ring of death' die op gegeven moment vastloopt en er zitten wat vage pixels bovenin mijn scherm. Nou las ik dat je hem in DFU mode moet zien te krijgen maar ik krijg dit niet voor elkaar.. Mijn computer geeft wel een geluidje dat hij hem herkent maar niet dat het correct geinstalleerd is en iTunes herkent hem ook niet. Weet iemand wat ik kan doen? Post samenvoeging: september 22, 2011, 18:04:54 edit: nu krijg ik een scherm met het itunes logo en een usb kabeltje. Post samenvoeging: september 22, 2011, 18:09:13 verder kan ik er nog bij vertellen dat ik op het moment dat ik de bovenste en de onderste knop tegelijk indruk ik na 5 seconde het geluid krijg dat er een usb apparaat losgekoppeld is, en als ik dan mn onderste alleen ingedrukt houd dan krijg ik een geluid dat er een usb apparaat ingestopt word, met de melding dat hij het usb apparaat niet herkent. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Marciej123 Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 22, 2011 Je moet hem nu dan herstellen met een nieuwe firmware. Herkent itunes m nu wel? (na apple logo + USB) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Ramoniazzz Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 22, 2011 ik heb wat filmpjes gekeken en tot nu toe kom ik bij dat plaatje van iTunes en die usb kabel, maar dan zou ik een bericht op itunes moeten krijgen dat hij een ipod in recovery mode herkent, maar dat krijg ik niet... mn pc geeft wel het geluidje dat hij iets herkent maar weet niet wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Marciej123 Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 22, 2011 ik repareer beest van Idevices maar zo vanuit niets vindt ik altijd heel moeilijk sluit m eens aan met je pc. zet m uit (Home + Sleep button net zo lang ingedrukt houden tot ie uitvalt) en dan opnieuw opstarten. laat maar horen. Wel itunes open laten staan heel de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Ramoniazzz Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 22, 2011 ja dat doe ik al de hele tijd, en als ik hem in recovery mode wil zetten dan krijg ik niet die melding van itunes dat hij een ipod in recovery mode heeft gevonden. Post samenvoeging: september 22, 2011, 19:22:14 ik ben gaan kijken bij apparaatbeheer, en ik heb net mijn itunes geupdated en nu staat de apple mobile device usb driver niet meer bij de usb poorten??? wat is er met mijn ipod! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie