gluon Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 242 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/15/10 Status: Offline Actief: November 14, 2013 Delen Geplaatst September 22, 2011 Zou niet weten waar ik dit topic moest openen dus dan maar hier Wil me nieuwe schoenen bestellen op botticellilimited.it Dat is een Italiaanse site, ik heb geen credit-card, ik kan alleen via paypal betalen maar ik weet niet of dat hier gaat Ik heb account gemaakt, en als ik dan bij stap 5 kom krijg ik dit te zien: 5Payment Information Bank Wire Transfer Send Check to: Drop Srl IWBANK IBAN:IT47Z0316501600000701001404 BIC CODE (swift): IWBKITMM Weet iemand wat hier bedoeld word? kom er zelf niet wijs uit, bang dat ik wat verkeerd doe : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 242
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie