Gast Mauro313 Geplaatst Juli 25, 2006 Delen Geplaatst Juli 25, 2006 Ik heb de film Get Rich Or Die Tryin gedownload. En ik heb nu deze bestanden op m'n pc staan. Ik weet alleen niet wat ik nu met deze bestanden moet doen. Kan ik ze zo op dvd branden of moet ik eerst de rar bestanden uitpakken? [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Wesley Geplaatst Juli 25, 2006 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 25, 2006 pak 1 van de rar bestand uit en daar zal een film uitkomen als het goed is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Gast Mauro313 Geplaatst Juli 25, 2006 Delen Geplaatst Juli 25, 2006 Oke ik heb er 1 uitgepakt en dat is 1 bestand, een .iso bestand. Als ik de film op dvd wil zetten hoef ik dan alleen dit .iso bestand op dvd te branden of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
vanhalst geert Geplaatst Juli 25, 2006 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/20/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 25, 2006 hallo te zien aan jou film is deze niet compleet denk ik je moet evenveel ingepakte bestanden hebben als bestanden eronder, dan kun je deze uitpakken met winrar je klikt erop en kiest hier uitpakken ,dan krijg je een compleet avi bestand(met jou film)dit bestand kan je voorzien van ondertitels of niet ,hierna voeg je deze avi in een convertprogramma naar dvd waarvan er vele zijn, als je film afhaald kies je best voor rar of tar bestand hiermee heb ikzelf nog nooit last gehad. hoopelijk kan je hier iets mee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
yvon Geplaatst Juli 25, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 25, 2006 hoi,, Nee hoor je kunt het branden met dvd decrypter. dvd decrypter. even downloaden,als je die hebt, ga met je muis op de iso file staan druk met je muis op de rechterkant en dan zie je gelijk burn with dvd decrypter Ik had laatste ook zo iets met de film pirate of the carribean dead mens chest het was ook een iso bestand maar heb hem gewoon met dvddecrepter kunnen branden hoor ik had zelf nero hier niet voor nodig. Ik hoop dat je hier ook wat aan hebt .. Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Gast Mauro313 Geplaatst Juli 27, 2006 Delen Geplaatst Juli 27, 2006 Thnx, maar ik hoef dus maar 1 zo'n rar bestand uit te pakken en dat bestand op dvd te branden? De rest van de bestanden zijn dus overbodig of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yvon Geplaatst Juli 27, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 27, 2006 HOi.. Nee kijk die rare bestanden heb je eigenlijk allemaal wel nodig, omdat er in de rare bestanden allemaal iets in zit die deze file allemaal nodig heeft. Nadat je 1 file hebt geopend heb je gelijk alles geopend maar mis je 1 rare file dan klopt de uitpakken niet. Dus met anderen worden je hebt alle rare dus wel nodig maar na het uitpakken kun je ze weggooien. ( een voorbeeld)? In de ene rare zit bv (Dus als voorbeeld om het je duidelijk te maken)Het beeld in de anderen het geluid en weer in een ander zit de ondertiteling. Mis je de rare van bv het geluid ja dan kun je het natuurlijk branden maar je snapt het zonder geluid. Pak je maar 1 rare uit pakt hij alles gelijk mee en dan heb je alles in ene. zoals ik al zei ik geef je een voorbeeld dus waarom je alle rare bestanden dus wel nodig hebt. IK hoop je een beetje duidelijkheid te hebben gegeven. ;)yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Gast Mauro313 Geplaatst Juli 29, 2006 Delen Geplaatst Juli 29, 2006 Ik had er dus 1 uitgepakt en dat was een iso bestand. Maar als ik die andere rar bestanden wil uitpakken zit daar precies etzelfde bestand in, ook een iso bestand en die bestanden hebben ook allemaal dezelfde naam. Maar nu had ik dat iso bestand wat ik uitgepakt had afgespeeld via Daemon Tools en de film liep goed en de het dvd menu en de ondertiteling waren ook gewoon goed. Als ik all1 dat bestand op dvd zou zetten zou de film dan net zo goed lopen als op m'n pc? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yvon Geplaatst Juli 29, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 29, 2006 Hoi.. Het klopt hoor dat als je een ander rare bestand uitpakt het een iso file is. Of je nu de eerste of de laatste uitpakt het blijft het zelfde. En als je die iso file( dus alleen de rare die je hebt uitgepakt dus ééntje) en je brand het met dvddecrypter dan heb je gewoon je film net zoals die op je pc.. Echt probeer het maar je zal zien dat het goed is, Ik had laatst ook een iso file van wel 36 rare bestanden en ééntje ervan uitgepakt en gebrand met dvddecrypter liefs yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Gast Mauro313 Geplaatst Juli 31, 2006 Delen Geplaatst Juli 31, 2006 Oke het is gelukt, bedankt K had nog een vraagje, ik heb nog een andere film en dat is een avi bestand en deze wil ik dus om zetten naar dvd bestand zodat ik em op dvd kan branden. Nou had ik AvitoDvd geprobeerd maar als ik wil beginnen met omzetten geeft hij aan dat ik een Audiostream moet kiezen maar als ik daar bij kijk kan ik nix selecteren. Ik heb ook WinAvi Video Converter geprobeerd maar als ik daar bij start met omzetten blijft hij de hele tijd op 0% staan en ook Time Left blijft stilstaan. Het enige wat beweegt is een cd'tje dat je ziet die van et ene apparaat naar het andere gaat. Is het normaal dat het zo lang duurt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
yvon Geplaatst Juli 31, 2006 Bijdragen: 1047 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/09/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Juli 31, 2006 Hoi.. Want je kunt doen is gspot downloaden het daarin doen en dan kun je bekijken wat voor audiostream er in zit. Het kan zijn dat deze film bepaalde audiostream bevat die niet goed werkt met avitodvd. Je kunt avitodvd er ook af gooien en dan opnieuw downloaden en dan kijken of hij het nog doet ( denk het haast wel hoor) Wat je ook kunt doen is niet zoals het eigenlijk moet maar ja je kunt het dan wel op dvd branden. open nero en brand hem als mijn video. Gspot is wel meestal een programma die je file bekijkt en dan kunt zien wat er allemaal in zit voor dat je hem om gaat zetten.. Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1k
Gast Mauro313 Geplaatst Augustus 5, 2006 Delen Geplaatst Augustus 5, 2006 Oke het is gelukt om avi bestanden om te zetten. Maar nu heb ik met Winavi een film met ondertiteling omgezet naar dvd bestand. Nu heb ik dus een Video_TS map en een Audio_TS map maar in de Audio_TS map staan helemaal geen bestanden. Klopt dit of is er iets niet goed gegaan met het geluid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst Augustus 5, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 5, 2006 nee klopt helemaal de audio ts map is meestal leeg O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
memickey Geplaatst September 24, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 24, 2006 Hoi Allemaal Heb Bittorent op de pc gezet de versie Azureus .Toen bij de div. gratis sites me aangemeld , leuke film gevonden , ok en Azureus ging loaden .Nu Dr. Doolitle 3 gedownload ( duurde 18 uur ) en nu kan ik de film niet branden . HELP.... Als ik het wil branden opent het file zich steeds en krijg ik de foutmelding : no comptible file found . Gebruikte Nero ( Express/rom / ) en Alcohol 120%. Wat doe ik verkeerd? Graag de uitleg in Duken taal ( Jip en Janneke taal ) Alvast bedankt . Groetjes Mickey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie