petils Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 22, 2011 Ik heb pas spotnet geinstalleerd en heb meteen een paar vragen waarvan ik hoop dat iemand daar antwoorden op kan geven. Komen ze : - ik heb een nieuwsgroep abonnement afgesloten bij TEAKNEWS. Heb ik niet meer nodig dan zo'n abonnement en spotnet om films te downloaden? - ben ik nog afhankelijk van de downloadsnelheid van ZIGGO (mijn internetprovider), of kan ik voor een abonnement kiezen dat meer Mbit kan binnenhalen? Ziggo geeft maximaal 5Mbit - als ik één film aan het downloaden ben en ik een nieuwe spot wil openen, krijg ik steeds de boodschap dat ik het maximaal aantal vebindingen heb bereikt. Wat doe ik fout? Ik moet toch een hele lijst kunnen maken van down te loaden films, zodat al de ene klaar is, spotnet automatisch de volgende gaat downloaden? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen! Groetjes Peter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 22, 2011 Vraag 1: Ja, met het Anonnement van Tweaknews kan je gaan downloaden vanuit nieuwsgroepen. Samen met Spotnet kan je aan de slag Vraag 2: Je bent inderdaad afhankelijk van je Provider. Als je maximaal 5 Mbit via ziggo kan downloaden kan je ook niet sneller downloaden vanaf een nieuwsserver. 3. Je dient de verbindingen binnen de configuratie van Spotnet aan te passen. op http://www.tweak.nl/consument/usenet/abonnementen.html kan je zien hoeveel threads / verbindingen je kan opstellen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
petils Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 22, 2011 alvast bedankt voor je antwoorden. Ik heb nu een proefabonnement bij tweaknews en die geeft 8 threads. dat is ook wat ik als instelling heb staan bij "provider" in spotnet. Heb al een paar keer spotnet opnieuw geinstalleerd. maar ook dat helpt niet. Als ik dan de provider aanklik en dan op verbinden klik, geeft ie dezelfde boodschap "maximaal aantal verbindingen bereikt". Ik snap er niks van. Wil graag spotnet blijven gebruiken omdat het zo gebruiksvriendelijk is, maar wil wel de mogelijkheid hebben meer spots tegelijkertijd te kunnen klaarzetten voor download zodat ie s nachts door kan gaan. Misschien doe ik toch nog wat anders verkeerd? Post samenvoeging: september 22, 2011, 11:17:49 wat ik trouwens ook vreemd vind is dat wanneer ik spotnet verwijder en weer opnieuw installeer, dat dan de providergegevens worden vast gehouden. Heb dus niet het idee dat alle componenten worden verwijderd als ik spotnet de-installeer! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Zombymario Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 22, 2011 wat ik trouwens ook vreemd vind is dat wanneer ik spotnet verwijder en weer opnieuw installeer, dat dan de providergegevens worden vast gehouden. Heb dus niet het idee dat alle componenten worden verwijderd als ik spotnet de-installeer! De computer houd altijd wat info bij zich ookal heb je het programma ge-deïnstalleerd. Probeer eens mindere verbindingen in te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
petils Geplaatst September 22, 2011 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/11 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 22, 2011 heb ik reeds geprobeerd, maar ik ga wel verder stoeien. Dank je voor het meedenken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie