Spring naar bijdragen

probleem videokaart

Thijs

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  983
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Sinds een kleine 2 maanden heb ik nu de asus k53-sv146x

Alleen telkens als ik bijvoorbeeld op srtest.com wil kijken of ik een game kan draaien haal ik bij veel games minimum niet eens omdat bij videokaart intel hd graphics staat. Terwijl er een nvidia gt540m inzit. Ik heb de betreffende drivers al geïnstalleerd. En ook bij apparaatbeheer worden 2 videokaarten weergeven, de intel hd graphics en de nvidia gt540m. Moet ik misschien ergens aangeven welke ik als standaard videokaart wil gebruiken?

MVG Thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Kan je je andere kaart er niet uithalen? En anders moet je het in je BIOS omzetten. Moest ik ook doen met mijn kaart. Ik weet alleen niet meer precies welke optie. Moet je even in je moederbord handleiding kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Actief:  

De andere kaart kan ik er niet uithalen, want het is een notebook(was ik even vergeten te vermelden) En die kaart die er dan uit zou moeten zit onboard. Ik heb ook al in de bios gekeken alleen daar zie ik zo snel niet waar ik die instellingen van de videokaart kan bekijken. Ook als ik de intel hd graphics in apparaatbeheer uitschakel springt mijn scherm gewoon op zwart beeld, en als ik dan de pc opnieuw opstart staan alle instellingen weer zo als ze waren, dus is de intel hd graphics weer ingeschakeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  5712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Ja maar dan moet je het even aanpassen in je Bios ;) Moet je je handleiding er bij pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 113
  • 5.7k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Normaal gesproken wordt de snelste chip ingeschakeld als je de notebook op hoge prestaties zet. Dat is niet altijd zichtbaar in de programma's die je hardware uitlezen, heb ik een tijd geleden gezien. Draai 'ns een game of 3D Mark 06, dan zul je waarschijnlijk ook tot de conclusie komen dat de kaart gewoon werkt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Ik heb net even de fifa 12 demo gespeeld, en als ik hem ook een lage resolutie zet(1024x768) dan hapert de game en ik merk ook dat de videokaart heel erg heet wordt. Maar op deze instellingen hoor ik fifa toch wel gewoon normaal te kunnen spelen, ook al zijn de minimumeisen bij deze fifa wel wat hoger dan voorgaande jaren?

MVG Thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 983

• Bijdragen:  735
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb net even de fifa 12 demo gespeeld, en als ik hem ook een lage resolutie zet(1024x768) dan hapert de game en ik merk ook dat de videokaart heel erg heet wordt. Maar op deze instellingen hoor ik fifa toch wel gewoon normaal te kunnen spelen, ook al zijn de minimumeisen bij deze fifa wel wat hoger dan voorgaande jaren?

MVG Thijs

na fifa 12 hapert ook hier:(

fifa 11 op hoogd

deus ex op hoogd

ja fifa 12 heeft een fout dat die lag of zo;P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 735

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Probeer eens een intensieve benchmark zoals Tom zegt, 3DMark programma's kunnen even goed laten zien dat de kaart echt werkt of niet. Als het resultaat goed is dan zul je zien dat de kaart werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  3912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Is er niet gewoon een programmaatje op je pc waar je kunt switchen van videokaart?

Want jij zult wel de nieuwe technologie hebben voor laag energieverbruik zodat je als je weinig doet je zuinige Intel HD kaart kan gebruiken en de Nvidia uitschakelen, en andersom.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 206
  • 3.9k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...