LordMacros Geplaatst September 16, 2011 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/05/11 Status: Offline Actief: Augustus 25, 2013 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst September 16, 2011 Hi Iedereen!!! :zwaai: Daar gaat ie weer hoor:mijn neefje heeft weer problemen met zijn flashkaartje! Er komt steeds als hij een nieuw spel opstart een melding: "System File is Missing" (ik weet niet of het iets uitmaakt, maar het staat in rode letters) Ik heb gekeken wat er mis ging, want de spellen die hij al had deden het nog wel gewoon, het waren ook geen spellen die pas net nieuw zijn, maar spellen die hij er nieuw op gezet had. Alvast bedankt!!! O0 P.S. denk niet dat ik niet eerst gezocht heb, maar anderen hadden zoiets met het hele kaartje, niet met spellen apart Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie