Spring naar bijdragen

Probleem met meerdere nzb files openen via spotnet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zit al een tijdje met een vraag en hopelijk kunnen jullie mij daarmee helpen...

Wanneer ik in spotnet mijn 2e download start via de download knop dan krijg ik een foutmelding, heel raar. Wanneer ik instel dat de download knop de nzb files moet opslaan op mijn bureaublad, dan kan ik wel meerdere bestanden opslaan en via mijn bureaublad openen met Grabit.

Dit is allemaal een beetje omslachtig, weet iemand waar dit aan ligt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  6680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dus je wilt je 2de download gelijk starten met je eerste download? Want als je dat bedoelt, dat kan helaas niet met nieuwsgroepen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Ja zeg maar als ik er al een heb gestart en nog bezig is in Grabit, dan kan ik niet de volgende starten. Ik moet dan wachten totdat mijn download klaar is voordat ik een nieuwe start.

Wanneer ik de nzb files opsla op mijn bureaublad, kan ik er zoveel tegelijk openen als ik wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Actief:  

Ja zeg maar als ik er al een heb gestart en nog bezig is in Grabit, dan kan ik niet de volgende starten. Ik moet dan wachten totdat mijn download klaar is voordat ik een nieuwe start.

Ja, en dat kan dus niet met nieuwsgroepen. Je kan geen 2de download gelijk starten met de eerste download. Je kan ze wel in de 'wachtrij' zetten van newsreader maar met nieuwsgroepen kan je maar 1 voor 1 downloaden (met torrents kan je wel meerdere downloads tegelijk downloaden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

Ja mij lukt 2 in de wachtrij zetten dus niet via spotnet. Sorry dat dit onduidelijk was :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5

• Actief:  

Oke, maar met welke newsreader download je nu? Grabit? Of wil je via Spotnet downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 258
  • 6.7k

• Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

meerdere downloads tegelijk met usenet is zowiezo nergens voor nodig, je haalt toch altijd als het goed is je max snelheid, plus zijn je downloads na elkaar klaar ipv in 1 keer allemaal tegelijk, en minder hardeschijfintensief.

Gebruik een andere client ipv Grabit, dat werk niet lekker, iedere lijntje download hij een ander bestand(slomer en hardeschijfintensiefer). Pak het gratis Sabnzbd of newsleecher ofso. Werkt een stuk lekkerder. Ben pas zelf weer overgestapt van newsleecher naar SABnzbd, gebruikt amper cpu en hd vanwege cache :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4
  • 602

Ik gebruik Grabit, ik vind het gewoon handig om alvast downloads in de wachtrij te zetten. Dan hoef ik niet te wachten op download 1 voordat ik download 2 activeer, maar dan download hij verder wanneer download 1 klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 5
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25046
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Met Grabit heb ik weinig ervaring. Maar ik denk dat een alternatief als altbinz! veel fijner voor je werkt. Deze gebruik ik ook al een aantal jaar met veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...