e-sth-r Geplaatst September 7, 2011 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/07/11 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 7, 2011 Goedemiddag Ik heb me net aangemeld op dit forum, aangezien ik geen held ben met allemaal die downlaodprogramma's en waarschijnlijk nog wel wat vragen heb... Mijn naam is Esther, 17 jaar, en zit op 5HAVO (als ik iets beter mijn best had gedaan had ik al op 6VWO kunnen zitten). Verder werk ik in het weekend in een Restaurant, en als jullie nog vragen hebben vraag maar! Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Pctje Geplaatst September 7, 2011 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 7, 2011 welkom! Als jij vragen hebt, stel ze ook maar O0 Wel in het goede gedeelte he Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Glenneke1996 Geplaatst September 7, 2011 Bijdragen: 608 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Juni 3, 2018 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst September 7, 2011 Welkom! Je hebt de beste plek gevonden om vragen te stellen over downloaden!!! Lees zeker ook eens de handleidingen, deze zijn heel overzichtelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 608
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie