Spring naar bijdragen

Computer gaat uit bij afwezigheid

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  33
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Gisteren kwam ik terug na 2,5 week op vakantie te zijn geweest. Na 20 minuten voor mijn computer gezeten te hebben sloeg hij oppeens uit. Terwijl ik bezig was. Ik deed hem weer aan en ben verder gegaan waarmee ik bezig was. Toen ik even drinken ging pakken was hij weer uitgegaan. Dit is nog een paar keer gebeurd toen ik even afk was. De eerste keer gebeurde het dus terwijl ik bezig was, nu gebeurt het telkens als ik even weg ben. Vanmiddag zat ik 3 uren achter de computer zonder dat er iets gebeurde, maar toen ik even wegging was hij weer uit. Iemand een idee hoe dit komt?

Mvg

Dit is wat ik een paar weken geleden postte. Oplossing was dat ik een paar updates die in de wacht stonden moest installeren. Nu heb ik een week terug systeemherstel gedaan om een paar programma's weg te werken, alleen nu gaat mijn computer weer uit. Er staan updates in de wacht, en ik denk ook dat het aan die updates ligt. Alleen als ik ze probeer te installeren geeft windows mij een foutmelding. Wat moet ik nu doen?

Duken1.jpg

[img width=620 height=465]http://i979.photobucket.com/albums/ae276/Dragoney3/Duken2.jpg

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25025
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Rechtermuis knop op de genoemde update en dan op "negeren" drukken. Dan komt hij niet meer mee,

Dit gaat om Framework 4 welke niet van belang is kwa veiligheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Heb de updates genegeerd, maar nu is het probleem van de computer die uitgaat nog niet opgelost..

Edit: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41398.0 mijn vorige topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Je hebt geen foutmelding of BSOD (Bleu Screen of Death) of iets wat aanduid waarom die überhaupt afsluit? Zijn alle kabels goed aangesloten? Krijgt je PC voldoende voeding/stroom? Wordt die niet te warm?

Virus? Al je gehele computer gescand of virussen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Je hebt geen foutmelding of BSOD (Bleu Screen of Death) of iets wat aanduid waarom die überhaupt afsluit? Zijn alle kabels goed aangesloten? Krijgt je PC voldoende voeding/stroom? Wordt die niet te warm?

Virus? Al je gehele computer gescand of virussen?

- Helemaal geen foutmelding, geen bsod of iets dergelijks.

- Alle kabels zijn aangesloten.

- Ik heb de stekker van mijn pc in een stekkerdoos samen met een xbox360, een blue ray, audio setje, een tv en mijn beeldscherm. Ik zou het vreemd vinden als het hier aan ligt want deze setup heb ik al 2-3 weken en de tv, blue ray en xbox staan uit als ik mijn pc aan heb.

- Zou de pc te warm worden, hoe kan ik dit controleren?

Ik doe na het eten en fitness nog wel even een virusscan, maar kortgeleden heb ik dit ook gedaan en was er niks aan de hand. In de tussentijd geen vreemde dingen gedaan.

EDIT: Ben overgestapt naar mijn macbook, hij slaat nu zelfs af wanneer ik gewoon bezig ben ipv alleen wanneer ik afk ben..

Post samenvoeging: september 05, 2011, 22:15:14

Update: Heb de computer uitgebreid gescand met avast, niks uitgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25025
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dan lijkt het toch echt op een hardware probleem. Wellicht dat je geheugen niet goed vast zit, je fan van je CPU niet meer draait of iets dergelijks.

Even je PC goed uitzuigen, is hij erg stoffig van binnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Heb de computer open gehaald, alle vans draaien goed. Hij zat ook niet vol met stof ofzo, maar heb hem toch maar even schoongemaakt. Sinds vanmiddag half 4 is hij nog niet uitgeslagen.. Als hij het toch weer gaat doen en jullie geen oplossingen meer weten zou het besturingssysteem opnieuw installeren een optie zijn?

Post samenvoeging: september 06, 2011, 18:10:17

Nog steeds niet uitgeslagen ik snap er niks van.. Het schoonmaken kan het echt niet aan liggen want ik zag amper stof. Ik ben nu zelfs een halfuurtje weg geweest om te eten en hij staat nog steeds aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 33

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...