Spring naar bijdragen

Gaming toernooien

mummy

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  265
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zou graag wat informatie over Gaming toernooien willen krijgen.

Zelf game ik namelijk op de ps3 en dan vooral Fifa11 en Black ops. Nu zag ik op internet dat bijvoorbeeld het NK gaming was begonnen. Zelf heb ik altijd voor de fun gegamed, maar ik ben met name in Black ops(en andere COD spellen) behoorlijk goed. Als ik black ops online doe, eindig ik bijna altijd als beste van mijn team.

Nu lijkt het mij wel leuk om een keer met een toernooi mee te doen, toevallig zag ik nu dat het NK bezig was en snap natuurlijk wel dat ik niet meteen daar aan mee kan doen, maar het lijkt me wel leuk om een keer ergens aan een toernooi mee te doen. Verder heb ik ook geen team(wat volgens mij nodig is met COD), game afentoe wel met vrienden maar gewoon voor de lol en zij zijn ook niet zo goed als ik.

Overigens game ik voornamelijk in het weekend, heb er doordeweeks door werk/school bijna geen tijd voor. Toch ben ik benieuwd naar mensen die ervaring hebben met zulke toernooien of ze hier wat informatie over kwijt willen. Graag hoor ik de reacties hoe zoiets werkt(bijv waar het is, hoe je daar aan mee kan doen enz). Overigens hoeven dit niet alleen Call of Duty toernooien te zijn, kan ook voor andere games zoals Fifa en andere games.

Groeten Justin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 6
  • 265
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...