xtaix Geplaatst Augustus 26, 2011 Bijdragen: 132 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: December 26, 2012 Delen Geplaatst Augustus 26, 2011 Ik heb sindskort het nieuwe modem, het downloaden is nu goed. Alleen had ik ook met het oude modem problemen met de latency/ping in het spel. Het is erg irritant, het spelen wil gewoon niet, want ik wordt er steeds uitgegooit. Update: Zaterdag 27 augustus 2011: Het ligt waarschijnlijk aan mijn Ping als ik bij opdrachtpromt. Ping ebay en microsoft.com verlies ik alle pakketten, verzonden 4, ontvangen 0 en verloren 4 <100%verlies> --------------------------------------------------------------------------------------- Update: vrijdag 26 augustus 2011: Ziggo gebelt, ze hebben mijn modem uitgelezen ze zeiden dat LAN 2 Ethernet snelheid duplex 10 Mbit (Ethernet modem is te laag, hiervoor moet ik service+ bellen), ik kon het beste proberen de Lan-kabel in Lan 4 stoppen. De computer waar ik WoW op speel is aangesloten op Lan 1. Bovenstaande is niet de oplossing, werkt niet (latency 1823 ms) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 132
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 28, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 28, 2011 Kan je niet de kabels omwisselen om na te gaan of het dan wel werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
xtaix Geplaatst Augustus 28, 2011 Bijdragen: 132 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: December 26, 2012 Auteur Delen Geplaatst Augustus 28, 2011 Kan je niet de kabels omwisselen om na te gaan of het dan wel werkt? Ik heb een andere kabel geprobeert, maar hetzelfde resultaat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 132
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 28, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 28, 2011 Ja maar ook in een andere Poort? Hoe gaat dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
xtaix Geplaatst Augustus 28, 2011 Bijdragen: 132 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: December 26, 2012 Auteur Delen Geplaatst Augustus 28, 2011 Ja maar ook in een andere Poort? Hoe gaat dat? Maakt ook geen verschil, heb ik ook getest Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 132
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 28, 2011 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 28, 2011 Dan toch even op Ziggo wachten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
xtaix Geplaatst Augustus 28, 2011 Bijdragen: 132 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: December 26, 2012 Auteur Delen Geplaatst Augustus 28, 2011 Dan toch even op Ziggo wachten Morgen ga ik service+ bellen(0,65 cent per minuut ), Ziggo zegt dat het aan mijn instellingen ligt, maar ik heb nooit in netwerk instellingen zitten rommelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 132
Tom Geplaatst Augustus 28, 2011 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 28, 2011 Router uitzetten, daarna modem resetten. Wacht dan een half uur en reset de router. Met resetten bedoel ik de grondigste manier daarvan: houd de resetknop 30 seconden ingedrukt, waarin je na 10 sec de stekker uit het stopcontact haalt en die er na nog tien sec weer in steekt. Dan houd je hem nog 10 sec vast en bij elkaar is dat 30 seconden. Vaak genoeg problemen gehad met spulletjes van Ziggo en die gasten, ook die van het dure Service+, kunnen helemaal niks. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
xtaix Geplaatst Augustus 29, 2011 Bijdragen: 132 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/23/09 Status: Offline Actief: December 26, 2012 Auteur Delen Geplaatst Augustus 29, 2011 Router uitzetten, daarna modem resetten. Wacht dan een half uur en reset de router. Met resetten bedoel ik de grondigste manier daarvan: houd de resetknop 30 seconden ingedrukt, waarin je na 10 sec de stekker uit het stopcontact haalt en die er na nog tien sec weer in steekt. Dan houd je hem nog 10 sec vast en bij elkaar is dat 30 seconden. Vaak genoeg problemen gehad met spulletjes van Ziggo en die gasten, ook die van het dure Service+, kunnen helemaal niks. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Service+ kon niets doen, alle mogelijkheden hadden wij al geprobeerd, er moet nu een afspraak worden gemaakt voor een monteur, waarschijnlijk ligt het probleem buitenshuis. Post samenvoeging: augustus 30, 2011, 16:10:05 Ziggo is langs geweest ik heb nogmaals een nu modem gekregen, het internet is nu weer normaal ik kon zelfs niet meer internetten. Mag slotje op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 132
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie