Spring naar bijdragen

Latency - World of Wacraft.


xtaix

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  132
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/23/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb sindskort het nieuwe modem, het downloaden is nu goed. Alleen had ik ook met het oude modem problemen met de latency/ping in het spel. Het is erg irritant, het spelen wil gewoon niet, want ik wordt er steeds uitgegooit.

Update: Zaterdag 27 augustus 2011:

Het ligt waarschijnlijk aan mijn Ping als ik bij opdrachtpromt. Ping ebay en microsoft.com verlies ik alle pakketten, verzonden 4, ontvangen 0 en verloren 4 <100%verlies>

---------------------------------------------------------------------------------------

Update: vrijdag 26 augustus 2011:

Ziggo gebelt, ze hebben mijn modem uitgelezen ze zeiden dat LAN 2 Ethernet snelheid duplex 10 Mbit (Ethernet modem is te laag, hiervoor moet ik service+ bellen), ik kon het beste proberen de Lan-kabel in Lan 4 stoppen. De computer waar ik WoW op speel is aangesloten op Lan 1.

Bovenstaande is niet de oplossing, werkt niet (latency 1823 ms)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 132
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kan je niet de kabels omwisselen om na te gaan of het dan wel werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  132
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/23/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan je niet de kabels omwisselen om na te gaan of het dan wel werkt?

Ik heb een andere kabel geprobeert, maar hetzelfde resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 132
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja maar ook in een andere Poort? Hoe gaat dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  132
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/23/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja maar ook in een andere Poort? Hoe gaat dat?

Maakt ook geen verschil, heb ik ook getest ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 132
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dan toch even op Ziggo wachten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  132
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/23/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan toch even op Ziggo wachten :)

Morgen ga ik service+ bellen(0,65 cent per minuut :o), Ziggo zegt dat het aan mijn instellingen ligt, maar ik heb nooit in netwerk instellingen zitten rommelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 132

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/19/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Router uitzetten, daarna modem resetten. Wacht dan een half uur en reset de router.

Met resetten bedoel ik de grondigste manier daarvan: houd de resetknop 30 seconden ingedrukt, waarin je na 10 sec de stekker uit het stopcontact haalt en die er na nog tien sec weer in steekt. Dan houd je hem nog 10 sec vast en bij elkaar is dat 30 seconden.

Vaak genoeg problemen gehad met spulletjes van Ziggo en die gasten, ook die van het dure Service+, kunnen helemaal niks.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  132
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07/23/09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Router uitzetten, daarna modem resetten. Wacht dan een half uur en reset de router.

Met resetten bedoel ik de grondigste manier daarvan: houd de resetknop 30 seconden ingedrukt, waarin je na 10 sec de stekker uit het stopcontact haalt en die er na nog tien sec weer in steekt. Dan houd je hem nog 10 sec vast en bij elkaar is dat 30 seconden.

Vaak genoeg problemen gehad met spulletjes van Ziggo en die gasten, ook die van het dure Service+, kunnen helemaal niks.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Service+ kon niets doen, alle mogelijkheden hadden wij al geprobeerd, er moet nu een afspraak worden gemaakt voor een monteur, waarschijnlijk ligt het probleem buitenshuis.


Post samenvoeging: augustus 30, 2011, 16:10:05

Ziggo is langs geweest ik heb nogmaals een nu modem gekregen, het internet is nu weer normaal ik kon zelfs niet meer internetten.

Mag slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 132

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...