Spring naar bijdragen

HDMI Kabel - TV

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Goedenavond,

Ik heb een ''SynchMaster P2370HD'' Monitor/Tv deze had ik retour gestuurd aangezien er een insect achter het scherm was gekropen en midden op het scherm was doodgegaan.

Inmiddels heb ik de monitor weer in mijn bezit maar zodra ik 1920x1080P selecteer worden de teksten op het scherm wazig, had al een aantal dingen geprobeerd te veranderen met de drivers maar helaas zonder resultaat. Nu heb ik een VGA - VGA met een DVI adapter erop aangesloten, en heb ik ineens perfect beeld in de goede resolutie. waaraan zou dit kunnen liggen?

De HDMI kabel functioneert goed tussen XBOX 360 en monitor maar niet tussen de PC en monitor.

Mocht ik een nieuw HDMI kabel aan moeten schaffen welke is dan goed of is DVI-D - HDMI beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik heb zelf een HDMI kabel liggen van de bouwmarkt. Deze hangt tussen mij mediacenter en TV. Ook full hd. De resolutie van fullhd 1920x1080 is dus gewoon pixel op pixel. Niet vaag.

Ik begrijp dat dit bij jou wel het geval was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Ja klopt op dit moment zit de kabel van mijn A.C. ryan mediaplayer ertussen ik dacht dat die wel goed zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Bijdragen:  2643
  • Waardering:   55
  • Prestatiepunten:  2132
  • Dagen gewonnen:  4
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik heb de oplossing hiervoor , denk ik maar ik het opzoeken. Als ik het morgen niet vergeet zoek ik het op en post ik het hier voor je.

Sent from my X10i using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Heb er nu een andere HDMI kabel tussen gezet, het beeld lijkt wel scherper maar nog steeds niet zo scherp als met die DVI kabel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

Ik heb dit nog gevonden ;)

DO NOT WASTE YOUR MONEY ON EXPENSIVE HDMI CABLES!!!!

The cheap cables are EXACTLY as good as the ridiculously expensive ones. This is a proven fact that I find hilarious people try to argue:

http://www.mint.com/blog/trends/the-rip1/

http://www.engadget.com/2008/03/03/audiophiles-cant-tell-the-difference-betwe...

http://gizmodo.com/268788/the-truth-about-monster-cable-part-2-verdict-cheap-...

En de oplossing is misschien:

Set Picture mode to Dynamic on your TV. Turn Sharpness way down to ZERO and set HDMI Black Level to Normal/Default. Backlight to 5 or so and the white marking is history!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

• Actief:  

Opgelost, kwam erachter dat je in het menu: invoer moet je naar je de naam van de HDMI poort instellen naar HDMI - PC in plaats van HDMI .....

toch bedankt voor de hulp  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8
  • 811

• Actief:  

Opgelost, kwam erachter dat je in het menu: invoer moet je naar je de naam van de HDMI poort instellen naar HDMI - PC in plaats van HDMI .....

toch bedankt voor de hulp  O0

Dat is ook waar ik aan dacht als deze oplossing niet werkte ;):P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 55
  • 2.6k
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• Tux ging een rang omhoog
      Samenwerker
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...